Gå til innhold

Hvor fort ser en virkning av zyrtec?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet mitt skal nå begynne på allergitabeletter etter mistanke om pollenallergi. Fikk beskjed av apoteket at jeg fint kan prøve en halv zyrtec en stund for å se om han blir bedre. Men hvort fort kan jeg regne med å se en endring? Vi har selvsagt bestillt legetime men var lang ventetid så da prøver vi zyrtec mens vi venter.

Anonymkode: ad05d...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får effekt av Zyrtec samme dag (dvs innen ganske kort tid, timer), når jeg tar dem mot myggstikk :) Ta dem fast hver dag, og sjekk ut at han får tilstrekkelig dose ut fra vekten! 

Anonymkode: 582bc...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyrtec hjelper rimelig umiddelbart, han vil antagelig blir bedre i løpet av en halvtime. Hvis han klør mye i øynene kan dere prøve Livostin øyedråper i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mr. Freeze skrev:

Zyrtec hjelper rimelig umiddelbart, han vil antagelig blir bedre i løpet av en halvtime. Hvis han klør mye i øynene kan dere prøve Livostin øyedråper i tillegg.

Takk det må vi prøve

Anonymkode: ad05d...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effekten kan komme fort, men husk at man kan bli litt trøtt i starten av allergimedisin😊  ikke noe farlig, men litt slitsomt m tanke på barnehage/skole😉

Anonymkode: f6dff...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Effekten kan komme fort, men husk at man kan bli litt trøtt i starten av allergimedisin😊  ikke noe farlig, men litt slitsomt m tanke på barnehage/skole😉

Anonymkode: f6dff...27c

Okey det visste jeg ikke,greit å være obs på

Anonymkode: ad05d...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...