Gå til innhold

Er du typen som kun kan bæsje hjemme...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helst hjemme men ingen regler uten unntak. Må jeg skikkelig på do går jeg på do. Liker helst at toalettet ligger litt unna der folk sitter, ikke rett ved stuen der folk sitter. Liker privatliv. 
 

Nå er jeg imidlertid gravid og avføringen er  såpass sjelden at jeg må benytte enhver mulighet. Kan gå over en uke mellom hver gang å da nytter det ikke å holde igjen, da kan det gå enda flere dager.

Anonymkode: ee301...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun hjemme med mindre jeg blir dårlig i magen da. Slitsomt! Kun hjemme i mitt hus og egen hytte. Er jeg på hyttetur med annen familie hvor det ikke er vår egen blir jeg rett og slett forstoppa. Løsner og har tidenes shitbreak så fort jeg kommer hjem 💩

Anonymkode: 70db4...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kun hjemme med mindre jeg blir dårlig i magen da. Slitsomt! Kun hjemme i mitt hus og egen hytte. Er jeg på hyttetur med annen familie hvor det ikke er vår egen blir jeg rett og slett forstoppa. Løsner og har tidenes shitbreak så fort jeg kommer hjem 💩

Anonymkode: 70db4...dec

Det må være forferdelig å ha det sånn... 

Anonymkode: b59a1...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor som helst. Trenger ikke være noen do heller. Det går fint å huke seg ned ute.

Anonymkode: 1c5c5...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det er litt privat går det fint, men tett på andre klarer jeg ikke bæsje.

Anonymkode: 9bd73...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig et problem noen har? Må man så må man 😯😯 Jeg gjør fra meg hvor som helst ha og til alle døgnets tider. 

Anonymkode: 32a81...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kun hjemme med mindre jeg blir dårlig i magen da. Slitsomt! Kun hjemme i mitt hus og egen hytte. Er jeg på hyttetur med annen familie hvor det ikke er vår egen blir jeg rett og slett forstoppa. Løsner og har tidenes shitbreak så fort jeg kommer hjem 💩

Anonymkode: 70db4...dec

Jeg bare forstår ikke dette. Hvorfor kan du ikke gjøre fra deg der? ALLE gjør det, det er naturlig 🙄

Anonymkode: 32a81...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bæsj vil ut må bæsj ut. Den driter bokstavelig talt i hvor jeg er.

Når jeg var liten var det stikk motsatt, jeg bæsjet ikke borte og slet med å tisse borte også. Var jeg bortreist kunne jeg nesten droppe å drikke, tok bare noen slurker nå og da, og holdt meg i dager. Først tidligst på dag tre når blæra var så full at det var skikkelig smertefullt gikk jeg på do. Og så var det samme runde igjen.

Anonymkode: fae9d...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å gjøre det borte. Men er jeg borte i en uke eller mer, så får jeg det jo til etter noen dager. Men er jeg bare borte en helg, så kommer det ikke noe. 

Anonymkode: d1ad4...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare forstår ikke dette. Hvorfor kan du ikke gjøre fra deg der? ALLE gjør det, det er naturlig 🙄

Anonymkode: 32a81...983

Altså tror du virkelig jeg gjør det med VILJE??   Omg! Gratulerer - du vant nettopp NM i uvitenhet. Hadde jeg klart å kjenne dritetrang så hadde jeg selvfølgelig gått på do for å drite. 
 

Systemet stopper opp, det er ikke sånn at jeg syr igjen rassen min før tur og åpner den ved hjemreise altså. 

Anonymkode: 70db4...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er slikt laget at jeg ikke må på do når jeg er borte fra huset, merkelig nok. 

Var nettopp på en miniferie, og da gikk det fire dager uten avføring. Det er jo ikke bra! 

Men er vi på lengre turer så må jeg selvsagt, men i det store så skjer det kun hjemme. 

Anonymkode: b5682...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare forstår ikke dette. Hvorfor kan du ikke gjøre fra deg der? ALLE gjør det, det er naturlig 🙄

Anonymkode: 32a81...983

Tror du det er noe man velger? 

Anonymkode: b5682...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har jeg det problemet at jeg kun må gjøre det hjemme. Det er ikke sånn at jeg går og holder igjen hvis jeg er ute, men jeg må bare ikke på do, jeg får vondt i magen da, men jeg får ikke trangen til å drite liksom, hvis dere skjønner. Det er psykisk rett og slett, og det er ille å ha det sånn! Jeg er 36 år og i mitt voksne liv så kan jeg f.eks aldri huske å ha bæsjet på jobb eller kjøpesenter. Reiser vi på ferie må jeg ha med avføringsmiddel ellers kan jeg gå over en uke uten å gå på do. 

Anonymkode: 099be...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kun på eget porselen. Når jeg reiser, enten det er for et par dager eller et par uker, bare stopper alt opp. Jeg må rett og slett ikke. Etter en uke ser jeg veldig gravid ut, men ingen knip eller luftsmerter. 

Og når jeg kommer hjem er det bare å spurte til doen som det første jeg gjør. Da må jeg! 

Anonymkode: 6e624...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Hvor som helst og når som helst. Festivaldoer, skauen eller fjellet bak en stein, andres do og jobb-do. Null stress.

Lucky lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjer når jeg må. Det er jo så deilig når man virkelig må skikkelig drite. Husker når mannen og jeg var på telttur i skogen for noen år siden før vi fikk barn. Jeg måtte så på do. Så fant vi en grein vi kunne sitte på et stykke unna teltet der vi kunne drite. Å sitte i guds frie natur å bare la det stå til er bare deilig.

Anonymkode: b59a1...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det bare hjemme. Men ingen kan være i etasjen en gang. Klarer det hvis jeg er alene på hotell. Ingen andre steder. På hytten og. Men er jo som hjemme

Anonymkode: ad6e5...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare forstår ikke dette. Hvorfor kan du ikke gjøre fra deg der? ALLE gjør det, det er naturlig 🙄

Anonymkode: 32a81...983

Kroppen stenger av, jeg må ikke på do rett og slett.

Jeg er sånn til en viss grad hjemme også, vil helst være alene hjemme og ihvertfall ikke ha noen i samme etasje. Om mannen sitter og ser på TV i 1.etasje kan jeg gå på do i 2.etasje, men ligger han i senga i 2.etasje går det ikke.

Jeg kan gå på do og sitte der, men ingenting kommer ut.

Er jeg på tur en helg må jeg gjerne ikke på do den helgen, er jeg på ferie lenger er det bare flaks om noe kommer. Noen ganger må jeg på do på et kjøpesenter e.l. og da går det helt fin, jeg er ikke redd for å bæsje, men er vi på et hotellrom må jeg rett og slett ikke om mannen også er der.

Det er ikke alle kroppslige ting man har kontroll på....

Anonymkode: 9bd73...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stopper opp hos meg også når jeg er på ferie, på besøk, på jobb osv. Ikke noe jeg kan kontrollere, det er bare sånn. 

Har jeg f.eks. enerom på hotell på jobbreise kan jeg til nød få det til etter et par dager. 

Hvis jeg deler hotellrom, hytte eller annet med andre (også familie) kan jeg glemme det. 
Slitsomt. Hadde gitt mye for å bare kunne gå på do...

Anonymkode: e3869...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...