Gå til innhold

min student er i oslo


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Største begynte studiene sine neste uke i Oslo, og er med på disse såkalte fadder ukene , vi er en familie på 5, så vi er 2 foreldre og 2 barn til på 15 og 12 år, nå ønsker største på 22 og komme en tur hjem på lørdag, hadde du latt han?

Jeg vil ikke ha smitte i hus, de 2 andre gleder seg og begynne på skolen og pappan var gjennom en stor inngrep i sommer, så vel ikke bra for han og få Korona. han har fått nye nyrer

Anonymkode: f02fa...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør studenten om han/hun har fulgt sittevernreglene. Hvis, ja, ville jeg sakt greit. Hvis det har vært festing og brudd på metersregelen synes jeg du skal si nei.

Anonymkode: 04925...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en som ikke har mer vett og ryggrad enn at han er med på fadderukemølet så får han ta følgene og bli der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hvor mye av disse arrangementene han har vært med på, og hvor flink han er til å overholde smittevern.

Selv om det er mange nye studenter som fester ganske mye i fadderukene så er det langt fra alle.
Snakk med han, dette kan ikke vi gi en fasit på

Anonymkode: 2b344...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vert med på det meste. Er redd jeg dytter han lengre vekk,men må samtdilig ta hensyn til mannen min og de andre 2, han forstår at han ikke kan komme hjem, siden pappan er det, men føler liksom han synes vi overdriver veldig

Anonymkode: f02fa...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Største begynte studiene sine neste uke i Oslo, og er med på disse såkalte fadder ukene , vi er en familie på 5, så vi er 2 foreldre og 2 barn til på 15 og 12 år, nå ønsker største på 22 og komme en tur hjem på lørdag, hadde du latt han?

Jeg vil ikke ha smitte i hus, de 2 andre gleder seg og begynne på skolen og pappan var gjennom en stor inngrep i sommer, så vel ikke bra for han og få Korona. han har fått nye nyrer

Anonymkode: f02fa...a34

Hadde sagt nei og jeg bor i Oslo

Anonymkode: d853c...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har vert med på det meste. Er redd jeg dytter han lengre vekk,men må samtdilig ta hensyn til mannen min og de andre 2, han forstår at han ikke kan komme hjem, siden pappan er det, men føler liksom han synes vi overdriver veldig

Anonymkode: f02fa...a34

Vel. Det er jo fordi han ikke forstår alvoret situasjonen er som den er. (Forstår ikke alvoret) På tide manglende forståelse gir konsekvenser. 

Anonymkode: b9748...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vel. Det er jo fordi han ikke forstår alvoret situasjonen er som den er. (Forstår ikke alvoret) På tide manglende forståelse gir konsekvenser. 

Anonymkode: b9748...0a9

Forstår ikke alvoret = synes dere overdriver. 

Anonymkode: b9748...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BW/ Love85/Februarprins

Atter en trolletråd. Har begynt å rapportere alle trådene dine, så kan forhåpentligvis admin hive deg ut

Anonymkode: d2e82...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

Hei BW/ Love85/Februarprins

Atter en trolletråd. Har begynt å rapportere alle trådene dine, så kan forhåpentligvis admin hive deg ut

Anonymkode: d2e82...1b5

du virker som en bitter person stakkars deg..

Anonymkode: f02fa...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har bestemt oss, han må vente med og komme hjem.

takk for alle svar

Anonymkode: f02fa...a34

Og der avslørte du ganske tydelig at anonym 1b5 har rett

Anonymkode: da199...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...