Gå til innhold

de som selger over pris på finn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad for jeg sjekket, den tlf person solgte var med knust skjerm og du måtte bytte batteri, glad jeg sjekket prisen, en helt ny var billigere i samme slaget.

Men trodde det ikke var lov til og selge dyrere enn hva butikken gir,men er kanskje det ?

Anonymkode: 189e0...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov å selge for akkurat det du vil, akkurat som du kan la være om du ikke vil.

Anonymkode: 0c7c7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov? Hvordan tror du egentlig Finn virker? Eller markedet generelt? Hvorfor tror du for eksempel at munnbind har tatt tiganger'n i pris? Tilbud og etterspørsel - ringer det noen små, små, fjerne bjeller?  Hvis ikke er jeg redd du bør få deg verge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ... Du kan prise varene dine som du vil 😂😂😂 Jeg kan selge brukte, hullete sokker for 2000 kr om jeg ønsker. Så er det opp til kjøper om man ønsker å bruke så mye på et par hullete, brukte sokker. 
 

Lov til? Rareste spørsmålet jeg har sett på lenge. 😜

Anonymkode: 98f2e...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på kunst, antikviteter og bolig. Ganske vanlog å selge til høyere pris enn man kjøpte.

Anonymkode: a7219...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor det er viktig å sjekke hva varen koster ny. Er mange som prøver å selge ting dyrt. For det er ofte noen som ikke sjekker, og da betaler for mye for varer. 

Anonymkode: d03bb...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du får for deg å kontakte selger med den infoen og forklarer at, "en ny koster XXXXkr på Elkjøp, link: ---, med tanke på at batteri må byttes og skjerm er knust så hadde jeg vært interessert hvis du gikk ned 2.000 kr, med tanke på pris på deler og jobb", så vil det snart dukke opp et innlegg her med, "fy flate altså, folk på finn er så gjerrige, jeg la nettopp ut min splitter nye mobil på finn til en markedsriktig pris, så blir jeg kontaktet av noen som forlanger å få kjøpe til flere tusen under pris jeg har satt!!!!".

Anonymkode: b4404...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper telefonen var uten binding og den som du fant billigere var med

Uansett kan alt, uten billetter, selges for hva man enn vil

Anonymkode: 9b4aa...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lov? Hvem skal sjekke sånt mener du? Politiet??

Jeg kan godt kjøpe en mobil til 5000, og selge den for en million hvis noen er interessert i å betale det. Det er fullt lovlig; ganske så tåpelig av kjøper, men...

Anonymkode: 8c559...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså ... Du kan prise varene dine som du vil 😂😂😂 Jeg kan selge brukte, hullete sokker for 2000 kr om jeg ønsker. Så er det opp til kjøper om man ønsker å bruke så mye på et par hullete, brukte sokker. 
 

Lov til? Rareste spørsmålet jeg har sett på lenge. 😜

Anonymkode: 98f2e...a0e

Ville nå heller solgt de brukte hullete trusene mine, sånt selger som hakka møkk på finn. 

Anonymkode: 5dff9...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig at vedkommende har kjøpt mobilen til annen pris enn du fant i butikken. Priser forandrer seg fort og fra butikk til butikk. Med og uten abo. 

Anonymkode: 6f76b...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

bare hørte noen andre sa en gang når jeg solgte at det ikke var lov til og selge over butikk pris derfor lurte jeg

Anonymkode: 189e0...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, sug lut skrev:

Lov? Hvordan tror du egentlig Finn virker? Eller markedet generelt? Hvorfor tror du for eksempel at munnbind har tatt tiganger'n i pris? Tilbud og etterspørsel - ringer det noen små, små, fjerne bjeller?  Hvis ikke er jeg redd du bør få deg verge.

Du burde få deg verge selv, for du høres ikke riktig klok ut. Du klarer ikke vise normal folkeskikk.Du må jo være fullstendig blåst i huet. Har aldri hørt noen som er så ufordragelig som deg. Du er rett og slett så ekkel. Du høres ut som en bøllete tenåring.Synes virkelig synd på dine nærmeste. Skaff deg verge snarest, eller legg deg inn på en psykiatrisk klinikk fortest mulig.

Anonymkode: fc207...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...