Gå til innhold

Dere som jobber i bhg.. fineste gaven dere har fått?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en gave til de på avdelingen til eldste. De har vært helt utrolige og gjort en kjempejobb. De fortjener en liten oppmerksomhet. Gode tips?

Anonymkode: dd0f0...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...vi fikk en kurv med noe "godt" som vi kunne ha på puserommet. Vi ble veldig glad for det. Kanskje du er ute etter noe mer personlig?

Anonymkode: 3b08d...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willow tree figur er det fineste jeg har fått❤️ men de er veldig dyre da, håndkrem, sjokolade, kaffekrus, noe som barnet har laget for eksempel porselenskopp som barnet kan tusjer på,eller bare ett fint kort med bilde av barnet og en liten hilsen 😍

Anonymkode: 0f842...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei flaske vin fikk jeg da jeg jobbet i barnehage. Fikk den på en varm fredag. Ikke noe smakte bedre enn den på verandaen den kvelden

Anonymkode: 6bc24...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Willow tree figur. Den har jeg stående framme hele tida. Ellers et koselig krus, lysestake. 

Anonymkode: 7ebe8...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

( Vi ga willow tree figurer og et personlig kort til alle sammen. Koselig å lese at flere her inne synes det var en lur idé. 🥰 Vi ga også et gavekort  hos lekebutikken til avd. Hadde verdens beste barnehage.) 

Anonymkode: c1d1b...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en helg på spahotell med behandlinger en gang for mange år siden. Sikkert ikke helt lovlig, men veldig deilig.

Anonymkode: cad6c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...