Gå til innhold

Flere med 1.klassinger her...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken sekk kjøper dere? Den til 1. Klasse eller går dere rett på de fra 2. klasse?

Anonymkode: 95267...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De får sekk fra fylkeskommunen og bruker den i 1.klasse 

Anonymkode: 68adf...82b

Ja det var jo veldig hjelpsomt svar for HI..

Anonymkode: fd2e4...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper den 1.klasse sekken fra Beckmann. Den er vel 22.liter? Han som starter i 3.klasse skal bruke den i år å. Tror de ofte får ny sekk i 4. eller 5.klasse.

Anonymkode: 15d58...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en sekk fra Beckmann. Bor i Oslo, og har får ikke førsteklassingene sekk fra fylkeskommunen. 

Anonymkode: 9627e...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine har fått Bergans 2GO når de startet på skolen.

Den er solid og designet varer lenge, er ikke dinosaur eller annet på som de blir lei av etter et år. Ryggen kan stilles inn til barnet og glidelåser gjør den enklere og mer oversiktlig for barnet.

https://www.bergans.com/no/turutstyr/ryggsekker/skolesekker-for-barn-og-junior?gclid=CjwKCAjwps75BRAcEiwAEiACMXNm4BG1Mrr1e794uaOrzV1LHREkkX8ugqx3NecuXf5FTM7wU9xDiBoCbDIQAvD_BwE

Anonymkode: 9e25d...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle mine har fått Bergans 2GO når de startet på skolen.

Den er solid og designet varer lenge, er ikke dinosaur eller annet på som de blir lei av etter et år. Ryggen kan stilles inn til barnet og glidelåser gjør den enklere og mer oversiktlig for barnet.

https://www.bergans.com/no/turutstyr/ryggsekker/skolesekker-for-barn-og-junior?gclid=CjwKCAjwps75BRAcEiwAEiACMXNm4BG1Mrr1e794uaOrzV1LHREkkX8ugqx3NecuXf5FTM7wU9xDiBoCbDIQAvD_BwE

Anonymkode: 9e25d...d3b

Jeg kjøper også denne. Mye finere og smartere enn beckmann. Eldste sønnen min brukte den ut 4.klasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine unger har fått velge selv.

Til første klasse på skolen er det viktig å få noe de selv er fornøyd med, og de har vært strålende fornøyd :)

De har alle fire valgt Beckmann, og hatt den de første 3-4 årene på skolen. Så har de fått ny som har vart ut barneskolen og ny igjen til ungdomsskolen. Så mine har fått tre sekker på 10 år, og det er helt greit synes jeg.

Anonymkode: a31cd...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...