Gå til innhold

Sønnen min skal ta coronatest imorgen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min skal mest sannsynlig teste seg for corona imorgen. Er det sånn at vi kommer der med munnbind som vi bare tar av når de tester? Eller kommer en uten? Å visst det forsatt er sånn at de tester folk i hjemmet deres,står de da ute i gangen eller kommer de inn i stuen? Litt greit å vite om huset må være helt ryddig : P  Står nemlig på siden at prøvene taes i hjemmet,men litt usikker på om bare infoen der ikke er helt oppdatert.

Anonymkode: d3568...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Spørs jo hvor du bor? I Oslo er all testing på legevakta på Aker sykehus.

Anonymkode: 52054...97f

Vi bor i en liten kommune ca 30 minutt fra Bergen.

Anonymkode: d3568...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte så sent idag at da var de stengt. Men regner med å få time imorgen ettersom det er en liten kommune med bare 18 som er smittet.

Anonymkode: d3568...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hvis han er smittet skal vi oppgi alle steder jeg har vært uten at han var med også? Greit å bare begynne på en liste for er lett å glemme noe ellers.

Anonymkode: d3568...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble testet på legevakten. Fikk munnbind av dem da jeg kom. Hadde det på under alle prøvene, bortsett fra prøven i hals og nese. Tok ca.40 minutter og så var jeg ferdig. 

Anonymkode: 74f00...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ble testet på legevakten. Fikk munnbind av dem da jeg kom. Hadde det på under alle prøvene, bortsett fra prøven i hals og nese. Tok ca.40 minutter og så var jeg ferdig. 

Anonymkode: 74f00...dd7

Tilføyer: Måtte oppgi liste over hvor jeg hadde vært og med hvem da kommunelegen ringte med positiv test. Legen på legevakten spurte ikke om det 

Anonymkode: 74f00...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å hvis han er smittet skal vi oppgi alle steder jeg har vært uten at han var med også? Greit å bare begynne på en liste for er lett å glemme noe ellers.

Anonymkode: d3568...db4

Vet ikke hvor han skal testes, men ville startet på en liste uansett. Du skal testes hvis han får positiv test, og på de dagene det tar har man glemt mye. Like greit å gjøre jobben til smittesporerne så enkel som mulig :) 

Hvor gammel er sønnen din? Kan være lurt å forberede ham på at det kan være litt ekkelt. Men det kan hjelpe MYE om den som tar testen og sønnen din har samme hodehøyde når testen tas (jeg har tatt coronatest, og andre virus og bakterieprøve fra nesen, ca samme greie, og det slår aldri feil; er vi i samme høyde er den mindre vond/ekkel).

Anonymkode: e6ab5...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hvor han skal testes, men ville startet på en liste uansett. Du skal testes hvis han får positiv test, og på de dagene det tar har man glemt mye. Like greit å gjøre jobben til smittesporerne så enkel som mulig :) 

Hvor gammel er sønnen din? Kan være lurt å forberede ham på at det kan være litt ekkelt. Men det kan hjelpe MYE om den som tar testen og sønnen din har samme hodehøyde når testen tas (jeg har tatt coronatest, og andre virus og bakterieprøve fra nesen, ca samme greie, og det slår aldri feil; er vi i samme høyde er den mindre vond/ekkel).

Anonymkode: e6ab5...f17

Sønnen min er 8 år. Har forberedt han på hvordan de går kledd og at det kan være ubehagelig med testen som skal opp i nesen.

Anonymkode: d3568...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...