Gå til innhold

Dere med blandingshud...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Noen som har funnet de/det perfekte ansiktsproduktet til blandingshud? Jeg føler jeg har prøvd "alt", men ingenting fungerer. Enten blir huden alt for stram/tørr eller alt for blank og fettete. Har tørr/sensitiv hud i tillegg til at kjeve/hake og deler av pannen blomstrer vilt hver eneste mnd. Trenger sårt noen tips til hva som kan fungere! Er snart 40, men ser ut som en pubertal fjortis i ansiktet😑

Anonymkode: 6b97c...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste blandingshund i overskriften jeg 😂

Men jeg bruker REN Evercalm. Den er dyr, men senest nå for et par uker siden så jeg at den er verdt det... Jeg kjøpte en rimeligere hudkrem, og etter tre dager hadde jeg flere kviser 

Så jeg er tilbake på REN Evercalm. 

Jeg er også i 40 årene og har tørr veldig sensitiv hud som fremdeles lager kviser. Men denne serien er god, beste jeg har prøvd. 

De fører den på mange apotek, og også i nettbutikker. Passer på å hamstre litt når de har 30 % på serien. 

Anonymkode: c6121...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren Clearcalm serien! Har rens og fuktighetskrem. Veldig fornøyd! Bruker også Paula's Choice BHA Liquid 

Anonymkode: 23586...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leste blandingshund i overskriften jeg 😂

Men jeg bruker REN Evercalm. Den er dyr, men senest nå for et par uker siden så jeg at den er verdt det... Jeg kjøpte en rimeligere hudkrem, og etter tre dager hadde jeg flere kviser 

Så jeg er tilbake på REN Evercalm. 

Jeg er også i 40 årene og har tørr veldig sensitiv hud som fremdeles lager kviser. Men denne serien er god, beste jeg har prøvd. 

De fører den på mange apotek, og også i nettbutikker. Passer på å hamstre litt når de har 30 % på serien. 

Anonymkode: c6121...8c7

Herregud. Jeg også. Skjønte ikke hvordan en hund ble for stram. 😂😂😂

Anonymkode: 60708...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leste blandingshund i overskriften jeg 😂

Men jeg bruker REN Evercalm. Den er dyr, men senest nå for et par uker siden så jeg at den er verdt det... Jeg kjøpte en rimeligere hudkrem, og etter tre dager hadde jeg flere kviser 

Så jeg er tilbake på REN Evercalm. 

Jeg er også i 40 årene og har tørr veldig sensitiv hud som fremdeles lager kviser. Men denne serien er god, beste jeg har prøvd. 

De fører den på mange apotek, og også i nettbutikker. Passer på å hamstre litt når de har 30 % på serien. 

Anonymkode: c6121...8c7

Tusen takk😃 Da får jeg prøve den👍

Anonymkode: 6b97c...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ren Clearcalm serien! Har rens og fuktighetskrem. Veldig fornøyd! Bruker også Paula's Choice BHA Liquid 

Anonymkode: 23586...de3

Takk for svar😊 Blir nok nødt å teste Ren. Har vurdert den tidligere, men ikke kjøpt pga prisen. Blir egentlig dyrere å kjøpe billigere produkter som uansett må kastes😅

HI

Anonymkode: 6b97c...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...