Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hjelp! Noen som har funnet de/det perfekte ansiktsproduktet til blandingshud? Jeg føler jeg har prøvd "alt", men ingenting fungerer. Enten blir huden alt for stram/tørr eller alt for blank og fettete. Har tørr/sensitiv hud i tillegg til at kjeve/hake og deler av pannen blomstrer vilt hver eneste mnd. Trenger sårt noen tips til hva som kan fungere! Er snart 40, men ser ut som en pubertal fjortis i ansiktet😑 Anonymkode: 6b97c...e55
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Leste blandingshund i overskriften jeg 😂 Men jeg bruker REN Evercalm. Den er dyr, men senest nå for et par uker siden så jeg at den er verdt det... Jeg kjøpte en rimeligere hudkrem, og etter tre dager hadde jeg flere kviser Så jeg er tilbake på REN Evercalm. Jeg er også i 40 årene og har tørr veldig sensitiv hud som fremdeles lager kviser. Men denne serien er god, beste jeg har prøvd. De fører den på mange apotek, og også i nettbutikker. Passer på å hamstre litt når de har 30 % på serien. Anonymkode: c6121...8c7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Jeg leste også blandingshund. Voff Anonymkode: 37315...1de
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Ren Clearcalm serien! Har rens og fuktighetskrem. Veldig fornøyd! Bruker også Paula's Choice BHA Liquid Anonymkode: 23586...de3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Ren er ofte på rabatt på farmasiet 😁 Anonymkode: 23586...de3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste blandingshund i overskriften jeg 😂 Men jeg bruker REN Evercalm. Den er dyr, men senest nå for et par uker siden så jeg at den er verdt det... Jeg kjøpte en rimeligere hudkrem, og etter tre dager hadde jeg flere kviser Så jeg er tilbake på REN Evercalm. Jeg er også i 40 årene og har tørr veldig sensitiv hud som fremdeles lager kviser. Men denne serien er god, beste jeg har prøvd. De fører den på mange apotek, og også i nettbutikker. Passer på å hamstre litt når de har 30 % på serien. Anonymkode: c6121...8c7 Herregud. Jeg også. Skjønte ikke hvordan en hund ble for stram. 😂😂😂 Anonymkode: 60708...b6b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste blandingshund i overskriften jeg 😂 Men jeg bruker REN Evercalm. Den er dyr, men senest nå for et par uker siden så jeg at den er verdt det... Jeg kjøpte en rimeligere hudkrem, og etter tre dager hadde jeg flere kviser Så jeg er tilbake på REN Evercalm. Jeg er også i 40 årene og har tørr veldig sensitiv hud som fremdeles lager kviser. Men denne serien er god, beste jeg har prøvd. De fører den på mange apotek, og også i nettbutikker. Passer på å hamstre litt når de har 30 % på serien. Anonymkode: c6121...8c7 Tusen takk😃 Da får jeg prøve den👍 Anonymkode: 6b97c...e55
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ren Clearcalm serien! Har rens og fuktighetskrem. Veldig fornøyd! Bruker også Paula's Choice BHA Liquid Anonymkode: 23586...de3 Takk for svar😊 Blir nok nødt å teste Ren. Har vurdert den tidligere, men ikke kjøpt pga prisen. Blir egentlig dyrere å kjøpe billigere produkter som uansett må kastes😅 HI Anonymkode: 6b97c...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå