Gå til innhold

Dro på fadderfest mens han ventet på testen !!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Burde ikke det vært straffbart !!! Man er i karantene mens man venter på koronatesten. Utsatt så mange for smittefare ! 

Anonymkode: 6b690...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde alle leste alt av nyheter 🙈 burde han ikke fått 20.000 i bot som andre som bryter karantenen. 

Anonymkode: 6b690...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trodde alle leste alt av nyheter 🙈 burde han ikke fått 20.000 i bot som andre som bryter karantenen. 

Anonymkode: 6b690...11f

Men han var vel ikke i karantene? Jeg trodde han var en av dem som ble testet i Nygårdsparken. Altså ikke en som på noen måte trodde han var smittet men som bare sa ja til å bli testet av de som kom i parken og spurte studentene om de ville bli testet.

Anonymkode: 8ab5c...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men han var vel ikke i karantene? Jeg trodde han var en av dem som ble testet i Nygårdsparken. Altså ikke en som på noen måte trodde han var smittet men som bare sa ja til å bli testet av de som kom i parken og spurte studentene om de ville bli testet.

Anonymkode: 8ab5c...7f1

Ser at jeg tok feil der, gitt. 

Anonymkode: 8ab5c...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bot burde han få. En mager trøst at sikkert hele gruppa hans hater han nå. 😂😂😂

Anonymkode: a39e1...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en dårlig spøk i går.. midt på høylys dag, så mange faddergrupper, og ikke én holdt avstand. Det var klynger av folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her var jo til og med syk, mistenkte smitte og dro bevisst rundt og kan ha smittet mange ! Noen kan jo ende opp død på grunn av han. Makan 

Anonymkode: 6b690...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...