Gå til innhold

Få besøk eller vente?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min på 9 år skal ha besøk av ei venninne i morgen. Nå går jeg beskjed av tanta til barna (søster til mann) som bør 50 meter bortenfor oss om at hun har luftveissymptomer og skal testes for korona i morgen. Hun trodde det var noe annet da det nesten ikke er smitte i vår kommune. Men, det må utelukkes.

Vi har ikke hatt kontakt med henne annet enn at jeg har vært inne i gangen og hentet hunden hennes når hun ikke har vært hjemme. Har pratet med henne på 1 meters avstand. Datteren min har ikke hatt kontakt annet enn at hun tok i mot en pose med hundemat fra henne førdagen.

Bør datteren min avlyse besøket, eller høres det trygt ut at hun kommer? De er 10 år.

Anonymkode: 18b65...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring venninnens foreldres, fortell det du har skrevet her og spør hva de vil. Det hjelper ikke at vi sier at det er greit at dere får besøk, hvis foreldrene hennes ikke er enige. 

Anonymkode: 0d4f5...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det ikke blitt besøk om en av de som skal møtes skal testes for korona. Det er helt utelukket til testen er negativ. Jeg bryr meg ikke om deg er lite eller ingen smitte her i byen. 
 

Jeg har sett hvor syk en kan bli og hvor lang tid det kan ta å bli frisk, så her er det uaktuelt med besøk om det er en ørliten mulighet for smitte. En kompis ble syk i mai, han er nesten tilbake i normal form nå, men han føler ikke at han var der han var før han ble syk. Han ble ikke lagt inn på sykehus, ikke noen risikorgruppe eller noe. 

Anonymkode: fc8d6...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...