Gå til innhold

Purring på en bok jeg har levert inn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mottok purring via e-post på en bok jeg leverte inn for en måneds tid siden. Filialen der jeg bor er stengt, så det stod at man kunne levere bøker i en kasse de hadde gjort klar, noe jeg gjorde. Jeg svarte på e-posten det jeg skriver her, men får ikke svar. Ikke på telefonen heller, og jeg har ikke mulighet til å fysisk oppsøke et bibliotek. Hva gjør jeg da? Og har jeg noen rettigheter i så fall? Jeg kan jo ikke bevise at jeg leverte boken, men samtidig er det jo deres system som har sviktet. 

Anonymkode: 52ad2...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sendt svar på mailadressen du har fått mail fra eller sjekket på bibliotekets sider og funnet en adresse der? Ofte er det ikke mulig å sende svar til adresser man får automatiske mail fra, så det kan være årsaken. Hvis det ikke er det som er årsaken, ville jeg ringt et annet bibliotek i kommunen (Hvis det er flere) og spurt dem hva du skal gjør. Jeg har også fått purring på en bok jeg hadde levert og da fant de den i hyllen og jeg fikk beskjed om at alt var ok og de hadde gjort en feil, så det ordner seg helt sikkert til slutt for deg også. 

Anonymkode: 06931...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du sendt svar på mailadressen du har fått mail fra eller sjekket på bibliotekets sider og funnet en adresse der? Ofte er det ikke mulig å sende svar til adresser man får automatiske mail fra, så det kan være årsaken. Hvis det ikke er det som er årsaken, ville jeg ringt et annet bibliotek i kommunen (Hvis det er flere) og spurt dem hva du skal gjør. Jeg har også fått purring på en bok jeg hadde levert og da fant de den i hyllen og jeg fikk beskjed om at alt var ok og de hadde gjort en feil, så det ordner seg helt sikkert til slutt for deg også. 

Anonymkode: 06931...7a5

Jeg svarte på purringen, men da kan jo det være grunnen. Takk for tips om å prøve et annet bibliotek. 

HI

Anonymkode: 52ad2...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...