Gå til innhold

Purring på en bok jeg har levert inn

Anbefalte innlegg

Jeg mottok purring via e-post på en bok jeg leverte inn for en måneds tid siden. Filialen der jeg bor er stengt, så det stod at man kunne levere bøker i en kasse de hadde gjort klar, noe jeg gjorde. Jeg svarte på e-posten det jeg skriver her, men får ikke svar. Ikke på telefonen heller, og jeg har ikke mulighet til å fysisk oppsøke et bibliotek. Hva gjør jeg da? Og har jeg noen rettigheter i så fall? Jeg kan jo ikke bevise at jeg leverte boken, men samtidig er det jo deres system som har sviktet. 

Anonymkode: 52ad2...2aa

Fortsetter under...

Har du sendt svar på mailadressen du har fått mail fra eller sjekket på bibliotekets sider og funnet en adresse der? Ofte er det ikke mulig å sende svar til adresser man får automatiske mail fra, så det kan være årsaken. Hvis det ikke er det som er årsaken, ville jeg ringt et annet bibliotek i kommunen (Hvis det er flere) og spurt dem hva du skal gjør. Jeg har også fått purring på en bok jeg hadde levert og da fant de den i hyllen og jeg fikk beskjed om at alt var ok og de hadde gjort en feil, så det ordner seg helt sikkert til slutt for deg også. 

Anonymkode: 06931...7a5

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du sendt svar på mailadressen du har fått mail fra eller sjekket på bibliotekets sider og funnet en adresse der? Ofte er det ikke mulig å sende svar til adresser man får automatiske mail fra, så det kan være årsaken. Hvis det ikke er det som er årsaken, ville jeg ringt et annet bibliotek i kommunen (Hvis det er flere) og spurt dem hva du skal gjør. Jeg har også fått purring på en bok jeg hadde levert og da fant de den i hyllen og jeg fikk beskjed om at alt var ok og de hadde gjort en feil, så det ordner seg helt sikkert til slutt for deg også. 

Anonymkode: 06931...7a5

Jeg svarte på purringen, men da kan jo det være grunnen. Takk for tips om å prøve et annet bibliotek. 

HI

Anonymkode: 52ad2...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...