Gå til innhold

Tror dere vi får feire konfirmasjon som «normalt»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror at folk valgte bort konfirmasjon til fordel for sydenferie og svensk bacon..

Men det kan jo snu dersom folk skjønner alvoret nå. 

Anonymkode: 1ef14...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vi avlyser/utsetter igjen. Ikke noe hyggelig med fest med de restriksjonene som er nå. Men så lenge folk fikk reist på ferie og får kjøpe billig bacon er vel dette prisen å betale. Sammen med konkurser i kulturbransjen og idretten, isolasjon av eldre og kronisk syke og livet på vent for de unge. 

Anonymkode: 9e909...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen konfirmeres i september. Konfirmanten, søster foreldre og bonusmor går ut og spiser, emns festen har vi utsatt på ubestemt tid. Vi tok valget i helga, vi gidder ikke planlegge noe som muligens blir utsatt igjen, som ikke kan gjennomføres eller være redd for smitte. 
 

Konfirmanten selv syns dette ogsp var den beste løsningen. Faren var ikke like enig, for han ville samle rundt 50 folk, noe jeg og konfirmanten mener ikke er klokt. Vi har flere i risikogruppa, blandt annet ungene her i huset og vi er flere i samfunnskritiske jobber slik at vi ikke har mulighet for hjemmekontor. 

Anonymkode: 529e1...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo samle 200 om lokalet er stort nok så det er jo bare å se seg om etter lokale. 

Anonymkode: 9e658...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo samle 200 om lokalet er stort nok så det er jo bare å se seg om etter lokale. 

Anonymkode: 9e658...c7a

Rimelig sikker på at det kommer til å bli forandret snart. 

Anonymkode: 53f47...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir konfirmasjon i oktober, men har fått beskjed om at det blir avlyst om det ikke blir da, men da lager vi vår egen versjon når det er trygt. 

Uansett så blir ikke alt som ellers. Tviler på at vi fpr gjester under sermonien. 

Anonymkode: 10126...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal holde konfirmasjon neste helg,  håper det ikke blir utsatt på ny. Vi blir 27 st. Med smittevern hele veien tenker vi at det skal være så trygt det går an. Plasserer folket familjevis med min 1 m imellom, sprit på bordene og tolalettene. Ingen forsyner seg med mat og kaker selv, men har hjelpere som legger på. Blir det avlyst igjen er det nå bare slik, men håper vi får gjennomført nå. Bor i en kommune med veldig lite smitte heldigvis.

Anonymkode: 989aa...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal holde konfirmasjon neste helg,  håper det ikke blir utsatt på ny. Vi blir 27 st. Med smittevern hele veien tenker vi at det skal være så trygt det går an. Plasserer folket familjevis med min 1 m imellom, sprit på bordene og tolalettene. Ingen forsyner seg med mat og kaker selv, men har hjelpere som legger på. Blir det avlyst igjen er det nå bare slik, men håper vi får gjennomført nå. Bor i en kommune med veldig lite smitte heldigvis.

Anonymkode: 989aa...d92

Pr i dag er det max 20 gjester (flere hvis dere er på offentlig sted) og de varsler strengere regler. De er jeg veldig spent på. 

Anonymkode: 10126...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...