Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 En jente/kvinne blir bedt på utendørs fest av en gammel flamme. De har ikke sett hverandre på ca 8 mnd, han har ikke villet treffe henne fordi han er sikker på at de havner i senga sammen igjen (det var en god grunn til at han ikke ville det) Hun hadde lyst til å ligge med ham og noen ganger prøvde hun å overbevise ham om å komme til henne. Dette er altså for åtte måneder siden. I løpet av de åtte månedene som de ikke møttes så har hun tatt kontakt noen ganger som en venn og kun det, hun likte ham fortsatt men ikke mer enn som en venn. Ikke noe flørting i det hele tatt. Så blir hun bedt på denne festen som var i en skog. Han sa at det var masse folk der, men når hun kom så var det kun ham og tre stykker til som teltet langt unna han sitt telt. De ble sittende og snakke helt vanlig frem til han begynte å kysse henne. Hun sa stopp, dette kan vi ikke gjøre, vi er bare venner nå osv. Det ender med at han prøver å dra av henne buksa som hun holder fast i. Da kommer to av de som teltet et stykke unna, jeg husker ikke helt hvorfor de kom, men vi ble med de bort til deres telt. Så...selv om han hadde prøvd å dra av henne buksa, ble hun med bort til det andre teltet og hun var helt vanlig, som om ingenting hadde skjedd. Etter hvert gikk de tilbake til hans telt. Hun tenkte at nå vet han at jeg ikke vil ha sex, så det er ikke noe å tenke på. Så, de satte seg ned igjen for å snakke sammen, og det var kjempekoselig. Etter en stund ville han kline og det eskalerte til at han snudde henne på magen og holdt henne fast før han dro av henne buksa og hadde sex med henne. Hun ba ham om å slutte mange ganger, hun sa stopp, nei, slutt osv Men hun skrek ikke og hun prøvde kanskje ikke hardt nok å komme seg unna, samtidig så var hun redd for at han skulle bli sint på henne av en eller annen merkelig grunn. Hun var også veldig redd for at noen skulle se de, for de lå i skogen, ikke langt fra stier hvor folk ofte går. Til sutt ga hun opp det å prøve å få ham til å slutte og ble heller med på det for at han skulle gi seg fortest mulig. Da han var ferdig ble de nok en gang sittende og snakke og hun oppførte seg helt vanlig igjen. Ga ham til og med en klem når hun dro derfra og dagen etter sendte de helt vanlige meldinger til hverandre. Det var ikke før en uke etter, at hun begynte å tenke over hva som hadde skjedd. Hun sa nei, hun ville ikke, hun var helt edru, men han dro av henne buksa og hadde sex med henne Anonymkode: d279d...2f5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Selvfølgelig. Anonymkode: 2c289...49a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Ja, uten tvil Anonymkode: 62a6e...b46
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Voldtekt!!!! Anonymkode: bf0e4...7bc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Jeg må bare spørre... HVORFOR dro dere dit? Hvorfor? 🙄🤔 Han er en tulling, men hvorfor dra på fest uti en skog? Med en gammel flamme som dere visste at pleide å ende med sex. Jeg skjønner det bare ikke. Hvirfor ga hun han en klem og ble sittende helt vanlig å snakke etterpå? Skjønner ingenting jeg. Hadde hun vært 14 år, så kanskje jeg hadde skjønt det. Kanskje. Anonymkode: 4abb6...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg må bare spørre... HVORFOR dro dere dit? Hvorfor? 🙄🤔 Han er en tulling, men hvorfor dra på fest uti en skog? Med en gammel flamme som dere visste at pleide å ende med sex. Jeg skjønner det bare ikke. Hvirfor ga hun han en klem og ble sittende helt vanlig å snakke etterpå? Skjønner ingenting jeg. Hadde hun vært 14 år, så kanskje jeg hadde skjønt det. Kanskje. Anonymkode: 4abb6...6cb Du trenger ikke forstå. Det var uansett voldtekt. Når man befinner seg i en skog midt på natten og mer eller mindre overgitt til overgriperens innfall, da er det egentlig ganske naturlig reaksjon å spille naturlig - fordi det minsker risikoen for å bli voldtatt (eller verre) enda en eller flere ganger. Det er en overlevelsesmekanisme. Anonymkode: 3a4f6...938
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg må bare spørre... HVORFOR dro dere dit? Hvorfor? 🙄🤔 Han er en tulling, men hvorfor dra på fest uti en skog? Med en gammel flamme som dere visste at pleide å ende med sex. Jeg skjønner det bare ikke. Hvirfor ga hun han en klem og ble sittende helt vanlig å snakke etterpå? Skjønner ingenting jeg. Hadde hun vært 14 år, så kanskje jeg hadde skjønt det. Kanskje. Anonymkode: 4abb6...6cb Trolleri trollera. Selvfølgelig var det voldtekt. Du hun sa nei. Igjen og igjen. Det er voldtekt. Samme hvor hyggelig en er etterpå så er det voldtekt. Og ja, en forsvinner til slutt, mentalt, og venter bare og håper det er over. Tankene om det kommer til å dukke opp oftere og oftere og det vil bli mer og mer vondt. Jeg har opplevd det selv. Jeg var også "helt vanlig" etterpå. Der og da var det som om det var bedøvet, ikke noe jeg tenkte på. Det er etterpå tankene kommer, og følelsene. Du? Du sa i fra. Du gjorde alt rett. Det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld. Anonymkode: 879b9...793
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trolleri trollera. Selvfølgelig var det voldtekt. Du hun sa nei. Igjen og igjen. Det er voldtekt. Samme hvor hyggelig en er etterpå så er det voldtekt. Og ja, en forsvinner til slutt, mentalt, og venter bare og håper det er over. Tankene om det kommer til å dukke opp oftere og oftere og det vil bli mer og mer vondt. Jeg har opplevd det selv. Jeg var også "helt vanlig" etterpå. Der og da var det som om det var bedøvet, ikke noe jeg tenkte på. Det er etterpå tankene kommer, og følelsene. Du? Du sa i fra. Du gjorde alt rett. Det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld. Anonymkode: 879b9...793 Troll? Jeg må bare spørre, hvorfor dra ut på fest i en skog på natten der man vet det drikkes alkohol? Og man vet at det pleier å ende med sex med denne fyren? Det er jo større risk for voldtekt. Jeg er selvfølgelig enig, han har ikke lov til å ta på henne. Anonymkode: 4abb6...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Troll? Jeg må bare spørre, hvorfor dra ut på fest i en skog på natten der man vet det drikkes alkohol? Og man vet at det pleier å ende med sex med denne fyren? Det er jo større risk for voldtekt. Jeg er selvfølgelig enig, han har ikke lov til å ta på henne. Anonymkode: 4abb6...6cb Troll bedre da. Dette var bare kjedelig. Anonymkode: 879b9...793
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Troll bedre da. Dette var bare kjedelig. Anonymkode: 879b9...793 Høh høh. Trodde det var dette man lærte ungdommen jeg, holde seg unna slike situasjoner,ikke oppsøke dem. Anonymkode: 4abb6...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #13 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Høh høh. Trodde det var dette man lærte ungdommen jeg, holde seg unna slike situasjoner,ikke oppsøke dem. Anonymkode: 4abb6...6cb Litt bedre trolling, men like fullt trolling. Du forsøker å hevde at det er den som drar på en slik teltur sin feil hvis hun blir voldtatt. Det er fortsatt den som voldtar sin feil, samme hva for en situasjon en måtte ende opp i. Alltid den som voldtar sin feil. Anonymkode: 879b9...793
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #14 Skrevet 10. august 2020 Dette er selvfølgelig voldtekt. Så kan man diskutere hvorvidt det er smart å gjøre si eller sånn, men det forandrer ikke det faktum at denne mannen voldtok. Trist å høre, ingen fortjener å bli utsatt for noe sånt og jeg blir så sint på denne mannen og alle andre som gjør lignende ting... 🤬 Anonymkode: 89e5f...a73
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #15 Skrevet 10. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Høh høh. Trodde det var dette man lærte ungdommen jeg, holde seg unna slike situasjoner,ikke oppsøke dem. Anonymkode: 4abb6...6cb «Husk å la være å bli voldtatt». Good one. Anonymkode: f42ad...2bc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: «Husk å la være å bli voldtatt». Good one. Anonymkode: f42ad...2bc Nettopp! Anonymkode: 879b9...793
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: En jente/kvinne blir bedt på utendørs fest av en gammel flamme. De har ikke sett hverandre på ca 8 mnd, han har ikke villet treffe henne fordi han er sikker på at de havner i senga sammen igjen (det var en god grunn til at han ikke ville det) Hun hadde lyst til å ligge med ham og noen ganger prøvde hun å overbevise ham om å komme til henne. Dette er altså for åtte måneder siden. I løpet av de åtte månedene som de ikke møttes så har hun tatt kontakt noen ganger som en venn og kun det, hun likte ham fortsatt men ikke mer enn som en venn. Ikke noe flørting i det hele tatt. Så blir hun bedt på denne festen som var i en skog. Han sa at det var masse folk der, men når hun kom så var det kun ham og tre stykker til som teltet langt unna han sitt telt. De ble sittende og snakke helt vanlig frem til han begynte å kysse henne. Hun sa stopp, dette kan vi ikke gjøre, vi er bare venner nå osv. Det ender med at han prøver å dra av henne buksa som hun holder fast i. Da kommer to av de som teltet et stykke unna, jeg husker ikke helt hvorfor de kom, men vi ble med de bort til deres telt. Så...selv om han hadde prøvd å dra av henne buksa, ble hun med bort til det andre teltet og hun var helt vanlig, som om ingenting hadde skjedd. Etter hvert gikk de tilbake til hans telt. Hun tenkte at nå vet han at jeg ikke vil ha sex, så det er ikke noe å tenke på. Så, de satte seg ned igjen for å snakke sammen, og det var kjempekoselig. Etter en stund ville han kline og det eskalerte til at han snudde henne på magen og holdt henne fast før han dro av henne buksa og hadde sex med henne. Hun ba ham om å slutte mange ganger, hun sa stopp, nei, slutt osv Men hun skrek ikke og hun prøvde kanskje ikke hardt nok å komme seg unna, samtidig så var hun redd for at han skulle bli sint på henne av en eller annen merkelig grunn. Hun var også veldig redd for at noen skulle se de, for de lå i skogen, ikke langt fra stier hvor folk ofte går. Til sutt ga hun opp det å prøve å få ham til å slutte og ble heller med på det for at han skulle gi seg fortest mulig. Da han var ferdig ble de nok en gang sittende og snakke og hun oppførte seg helt vanlig igjen. Ga ham til og med en klem når hun dro derfra og dagen etter sendte de helt vanlige meldinger til hverandre. Det var ikke før en uke etter, at hun begynte å tenke over hva som hadde skjedd. Hun sa nei, hun ville ikke, hun var helt edru, men han dro av henne buksa og hadde sex med henne Anonymkode: d279d...2f5 Ja, det var helt klart voldtekt. Anonymkode: 405fb...1bd
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #18 Skrevet 11. august 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke fortsatt straffbart, men akkurat som det er lurt låse døra når du drar på ferie er det smart å holde seg unna en person som har forsøkt å voldta deg for en time siden. Anonymkode: 78df7...3a0 Han forsøkte ikke å voldta henne tidligere! Han prøvde seg, ble avvist og godtok det tilsynelatende. Det - er - noe - annet. Anonymkode: eefbc...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han forsøkte ikke å voldta henne tidligere! Han prøvde seg, ble avvist og godtok det tilsynelatende. Det - er - noe - annet. Anonymkode: eefbc...f2d Dette var dessuten en venn. Man stoler på venner. Anonymkode: 405fb...1bd
Gjest Forumassistent Skrevet 12. august 2020 #20 Skrevet 12. august 2020 Ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Forumansvarlig
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #21 Skrevet 23. august 2020 På 10.8.2020 den 23.57, Anonym bruker skrev: Trolleri trollera. Selvfølgelig var det voldtekt. Du hun sa nei. Igjen og igjen. Det er voldtekt. Samme hvor hyggelig en er etterpå så er det voldtekt. Og ja, en forsvinner til slutt, mentalt, og venter bare og håper det er over. Tankene om det kommer til å dukke opp oftere og oftere og det vil bli mer og mer vondt. Jeg har opplevd det selv. Jeg var også "helt vanlig" etterpå. Der og da var det som om det var bedøvet, ikke noe jeg tenkte på. Det er etterpå tankene kommer, og følelsene. Du? Du sa i fra. Du gjorde alt rett. Det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld. Anonymkode: 879b9...793 Tusen takk Anonymkode: d279d...2f5
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #22 Skrevet 23. august 2020 På 10.8.2020 den 23.43, Anonym bruker skrev: En jente/kvinne blir bedt på utendørs fest av en gammel flamme. De har ikke sett hverandre på ca 8 mnd, han har ikke villet treffe henne fordi han er sikker på at de havner i senga sammen igjen (det var en god grunn til at han ikke ville det) Hun hadde lyst til å ligge med ham og noen ganger prøvde hun å overbevise ham om å komme til henne. Dette er altså for åtte måneder siden. I løpet av de åtte månedene som de ikke møttes så har hun tatt kontakt noen ganger som en venn og kun det, hun likte ham fortsatt men ikke mer enn som en venn. Ikke noe flørting i det hele tatt. Så blir hun bedt på denne festen som var i en skog. Han sa at det var masse folk der, men når hun kom så var det kun ham og tre stykker til som teltet langt unna han sitt telt. De ble sittende og snakke helt vanlig frem til han begynte å kysse henne. Hun sa stopp, dette kan vi ikke gjøre, vi er bare venner nå osv. Det ender med at han prøver å dra av henne buksa som hun holder fast i. Da kommer to av de som teltet et stykke unna, jeg husker ikke helt hvorfor de kom, men vi ble med de bort til deres telt. Så...selv om han hadde prøvd å dra av henne buksa, ble hun med bort til det andre teltet og hun var helt vanlig, som om ingenting hadde skjedd. Etter hvert gikk de tilbake til hans telt. Hun tenkte at nå vet han at jeg ikke vil ha sex, så det er ikke noe å tenke på. Så, de satte seg ned igjen for å snakke sammen, og det var kjempekoselig. Etter en stund ville han kline og det eskalerte til at han snudde henne på magen og holdt henne fast før han dro av henne buksa og hadde sex med henne. Hun ba ham om å slutte mange ganger, hun sa stopp, nei, slutt osv Men hun skrek ikke og hun prøvde kanskje ikke hardt nok å komme seg unna, samtidig så var hun redd for at han skulle bli sint på henne av en eller annen merkelig grunn. Hun var også veldig redd for at noen skulle se de, for de lå i skogen, ikke langt fra stier hvor folk ofte går. Til sutt ga hun opp det å prøve å få ham til å slutte og ble heller med på det for at han skulle gi seg fortest mulig. Da han var ferdig ble de nok en gang sittende og snakke og hun oppførte seg helt vanlig igjen. Ga ham til og med en klem når hun dro derfra og dagen etter sendte de helt vanlige meldinger til hverandre. Det var ikke før en uke etter, at hun begynte å tenke over hva som hadde skjedd. Hun sa nei, hun ville ikke, hun var helt edru, men han dro av henne buksa og hadde sex med henne Anonymkode: d279d...2f5 Ja, det var voldtekt slik du beskriver det. Selv om jenta oppfører seg idiotisk gir ikke det gutten noen rett til å voldta henne. Anonymkode: 78df7...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå