Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Min datter har siste uka klaget over vondt foran i foten. Ser det er kanskje en liten klump/ hovent der eller er egentlig usikker om er et bein under der. Noen som vet hva det kan være og burde vi dra til legen med det. Anonymkode: 0e86d...999
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Helt umulig å si ut fra et bilde. Kan være brudd eller det kan være en trang sko... Anonymkode: 1df91...86e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Det er et bein der. Når skoen er for trang kan det bli ekstra fremtredende, fordi det er irritert. Både jeg og sønnen min har det. Jeg ser ikke noe tydelig på bilde ditt, men det er ihvertfall på akkurat det stedet du viser. Gjetter derfor på at det er det. Anonymkode: e92ce...a0c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Jeg har en utvekst på beinet der, etter dårlige sko (?). I perioder kommer en nerve i klem. Det kan meisles bort. Er din datters klump fast eller bevegelig? Anonymkode: 7e1f1...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå