Gå til innhold

Oversikt over familiens avtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til å holde oversikt over familiens avtaler? App, outlook etc, som alle har felles? 

Anonymkode: 4b31e...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

App

Anonymkode: 2a334...adb

Skrevet

God gammeldags familieplanlegger på kjøkkenveggen.

Skrevet

Familieplanlegger på kjøkkenet her også, altså en kalender. 

Anonymkode: 999a6...916

Skrevet

Felles kalender på telefonen.

Anonymkode: 523e6...7c8

Skrevet

Kalender på mobilen, synkronisert mellom mannen min og jeg, pluss magnettalve på kjøkkenet der vi også skriver inn middager. Skaper god oversikt både når vi er hjemme og på jobb.

Anonymkode: 3a38e...573

Skrevet

Familiekalender på kjøkkenet. Den er godt innarbeidet så ser ingen vits til å endre på den vanen, når den virker. Alle sskriver opp på den, de som er usikkre på om noe kræsjer spør meg og da må det prioriteringer til om det gjør det. Hver morgen titter vi på kalenderen, på enne måten kan jeg også se når vi kan prøve å få til middag. Middag er eneste vi spiser samlet, så vi vil ha den når flest mulig er hjemme. Noen ganger kan det være rett etter skolen og før jeg drar på kveldsvakt, andre ganger kan det bli som kveldsmat. 

Jeg og en av ungene er ikke veldig tekniske av oss, så vi liker det på gamlemåten. Det morsomme r at hun har ledd av listene mine i alle år, jeg syns det er så gøy å stryke ut ting. Nå gjør hun akkurat det samme på jobb (jobb ved siden av skolen der jeg jobber, i sommer har hun jobbet mye) Så liste og kalender skrives påhlyt nivå her i huset. Minste som egnetlig liker alt teknologiske duppedingser likr også kalenderen, for hun glemmer fort å sjekke ulike ting på mobilen hun egentlig blr sjekke. 

Anonymkode: 5ec5b...206

Skrevet

Kalenderen på telefonen min. Det er jeg som holder hele oversikten

Anonymkode: a9e7f...c04

Skrevet

Dere som har app, hvilken bruker dere? 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kalender på mobilen, synkronisert mellom mannen min og jeg, pluss magnettalve på kjøkkenet der vi også skriver inn middager. Skaper god oversikt både når vi er hjemme og på jobb.

Outlook eller? 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som har app, hvilken bruker dere? 

Tror den bare heter kalender. Den er knyttet til google og uten at jeg vet helt hvordan, dukker det opp andre ting i den kalenderen helt av seg selv. F.eks. da jeg hadde bestilt fly og overnatting, så dukket det opp i kalenderen. Jeg kan også velge hva som skal komme opp delt med mannen, ungdommene eller som bare jeg skal se, og velge "gjenta hendelser" på faste ting som dansetimer. I tillegg kan jeg legge til adresse og får da opp kart som jeg kan koble til bilens navigasjon hvis jeg skal til et nytt sted. Jeg elsker kalenderen rett og slett! Den analoge hjemme, med middager på, er også nyttig, men den digitale er jeg helt avhengig av. 

Skrevet

Vi bruker kalenderen på iPhone til alt, bursdager, dekkskift, kurs, trening, foreldremøter, kamper, tannlege+++++
Oppretter avtalen, enten gjentakende (eks hver onsdag) eller enkelthendelser, innkaller dem det gjelder, både voksne og barn, og velger å få et varsel en dag før, og et varsel én time før. 
Så får alle avtaler som gjelder dem opp på telefonen, vi har tre barn fra 7 år og oppover, dette fungerer for alle. 

Anonymkode: 61cb9...65f

Skrevet

Bruker min familie app. De har vel egentlig slutta, men fungerer fortsatt.

Alle i familien har tilgang. Det er både kalender og handleliste. Så alle legger inn på kalender og handlelista. 

Anonymkode: 2a334...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...