Gå til innhold

Frossenpinn og vil kle seg elegant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fryser alltid, og har samtidig lyst til å kle meg fint. I sommer har jeg kost meg med fine kjoler, penskjorter osv, men nå kommer høsten snart og på jobb vet jeg at temperaturen kommer til å ligge på 20 grader. Vi har bedt om at det skrus opp til 22-23, men det skjer jo aldri... Uansett ønsker jeg jo helst å ha pene bluser og se flott ut, og i stedet ender jeg opp med tjukke ullgensere og ullundertøy. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan være varm og samtidig kunne kle meg i pene bluser osv.? Ser jo influensere gå rundt med "ingenting", og alt jeg kan tenke er jo at de må fryse ihjel.... Hilsen frossenpinn

Anonymkode: 3c941...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen løsning, men har samme problem. Kan aldri kle meg i bluser og liknende, men prøver å finne fine omslagsbluser og liknende i ull.

Anonymkode: 7b14e...05c

Skrevet

Singletter i ull. Lifesaver. Sokker i ull og strømpebukser i ull. 

Anonymkode: 5b55c...5c4

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg fryser alltid, og har samtidig lyst til å kle meg fint. I sommer har jeg kost meg med fine kjoler, penskjorter osv, men nå kommer høsten snart og på jobb vet jeg at temperaturen kommer til å ligge på 20 grader. Vi har bedt om at det skrus opp til 22-23, men det skjer jo aldri... Uansett ønsker jeg jo helst å ha pene bluser og se flott ut, og i stedet ender jeg opp med tjukke ullgensere og ullundertøy. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan være varm og samtidig kunne kle meg i pene bluser osv.? Ser jo influensere gå rundt med "ingenting", og alt jeg kan tenke er jo at de må fryse ihjel.... Hilsen frossenpinn

Anonymkode: 3c941...0ae

Kan du ikke ha en tynn ulltrøye under bluser da?

Anonymkode: e9cda...d9e

Skrevet

Dette lurer jeg også veldig på. Fryser på jobb hele vinteren uten store, varme gensere. Ulltrøyer hjelper lite, så håper det kommer noen lure triks her!

Anonymkode: af400...142

Skrevet

Pulsvarmere og noe på halsen

Anonymkode: e9cda...d9e

Skrevet

Sjal. Pene sjal i ull. Gjerne i kombinasjon med pen trøye i ull og silke under. Dessuten så hjelper det med pulsvarmere. De kan strikkes i tynt garn og fortsatt varme. 

Skrevet

Det finnes masse fint ullundertøy uten mønster.

Ellers er det også mange fine cardigan i ull som passer fint til bluser uten å skjule den helt. Eks: Miranda kardigan hos Match https://www.matchfashion.no/sok/?q=Miranda

Men ullgensere generelt har blitt veldig fine de siste årene. Pynt de heller opp med en finere eller tøffere bukse isteden for jeans. Disse buksene som forestiller skinn bruker jeg masse til ullgensere om vinteten

Anonymkode: da1a5...c46

Skrevet

Ullsinglet innerst, så en ulltrøye utenpå og bluse utenpå. Ullundertøy finnes i mange ulike fasonger og utringninger og lengde på ermene.

Når det blir litt kaldere, pulsvarmere og skjerf/sjal, som andre har nevnt også.

Men også enig i det hun over sier, at det finnes mye fint i ull nå. Jeg velger gjerne å heller ha få ullgensere, men av kvalitet som holder seg. Kjøper da gjerne mer klassiske snitt slik at de holder seg. Nå fant jeg f.eks. frem en tynn ullgenser som jeg ikke har brukt på et par år, tok den på meg og er kjempefornøyd og like glad i den nå som jeg var da jeg kjøpte den for 10-11 år siden.

Anonymkode: ba7fb...0f7

Skrevet

Jeg er avhengig av trøyer, singlet og sokker i ull/silke fra safa. Kjøper på Spar kjøp.

Har et par pene bukser i tynn ull, og ikke minst prioriterer jeg å kjøpe genser/cardigan osv i god kvalitet. Jeg har en del kasjmir, tynne og myke klassiske plagg som er utrolig lette og varme. 

Pulsvarmere er et must for meg, de et i tillegg kjappe å flekke av når det blir for varmt. For det kan det fort bli #hetetokt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...