GÃ¥ til innhold

Okei, jeg trenger motivasjon!😣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg ditt beste argument og ja-rop til å leve sunnere og gå ned i vekt!🥳Jeg trenger det virkelig😭Er så sukkeravhengig!

Anonymkode: fd063...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært der selv.

Du må rett og slett ville det nok selv, og ikke minst være villig til å stå i omleggingen til et sunnere liv lenge nok til at det gir resultater og at abstinensene gir seg.

For meg er det en befrielse å slippe å leve med det konstante suget og tankene om når jeg kan spise sjokolade neste gang.

Lavkarbo ble løsningen for meg, har levd på en form for grovkarbo i 15-16 år. Helt fantastisk, slipper å telle kalorier, slipper dårlig samvittighet for hva jeg spiser, slipper det evinnelige suget etter det kroppen min ikke har godt av. Og vekten har justert seg uten at jeg føler at jeg har ofret noe.

De første tre månedene må du riktignok bare innse er en stor omlegging, inntil det nye kostholdet er på plass og blitt en ny vane. Så snart det er en ny vane går det av seg selv.

Anonymkode: ce818...0e6

Skrevet

Jeg har slitt med det samme. Begynte i februar å prøve og gå ned, sprakk etter noen uker pga dårlig fremgang. Begynte igjen i april, samme skjedde: ned to kg og så bom stopp og jeg gav opp. 

Nå har jeg bestemt meg at jeg SKAL ned, jeg har trimmet mye helt siden mars, jeg har meldt meg inn i VG’s vektklubb, og målet er at jeg blir 40 i februar, og jeg skal være «Fourty & Fabulous» så jeg jobber ved hjelp av registrering av mat (holder meg innenfor på antall kalorier) og trening. Har foreløpig bare gått ned de samme 2 kg, men nå skal jeg stå i det!!!! 

Anonymkode: d6b6e...5cf

Skrevet

For å gå ned i vekt! 

Anonymkode: b2edc...b59

Skrevet

Jeg starta å spise sunt forrige uke, teller kalorier,  og går en lang tur hver dag,  gått ned 1 kg første uka , så det hjelper på motivasjon til å fortsette.  

Anonymkode: 20a00...5f1

Skrevet (endret)

Jeg teller kalorier. Har lagt meg så høyt jeg kan og fremdeles gå ned i vekt siden det da er mye enklere å fortsette med det på lang sikt enn hvis man legger seg på 1200 kalorier. Jeg har lagt meg på 1700 per dag, med en "fridag" per uke hvor jeg ikke teller. Går ned ca 300-500 gram per uke. Ned 5 kg siden jeg begynte. 

Spiser to-tre måltider per dag, drikker nescafe mocha, og har lov til å spise et par snacks hver dag. Merker nesten ikke at jeg må begrense meg. 

Endret av Pobie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...