Gå til innhold

Silikon etter amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun seriøse svar!

Jeg skal ta silikon nå snart og lurer litt på andres erfaringer om hvorvidt endringene ble. Jeg var naturlig en 75E i bh str, men etter amming og trening er jeg nå er 75B. Dog er det ikke pupper jeg har, men løshud. 
Jeg er 1.65 høy og veier 55kilo. Jeg tenker å legge inn 300cc/gram i hver. 

Mitt spørsmål er, hva ble deres resultat? Hvilken str var du før OG etter å ha lagt inn ca 300? 

Anonymkode: 8eaa8...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra resultat 😊 
Før operasjon (etter amming): A på ene og B på andre. Etter operasjon (300 på ene og 350 på andre): D

Anonymkode: 21f33...aed

Skrevet

Jeg tok silikon FØR graviditetene. Veide 53 kg, 178cm høy. Fylte ikke opp en AA cup før graviditeten, fikk C etterpå ca. Har med årene fått en normalvekt på 64/65kg ca. Født to barn etter at jeg la inn silikon. Ammet kun bittelitt 2x2mnd med begge barna da det ikke gikk grunnet operasjonen. Etter graviditetene har jeg nok fortsatt lik str på brystene men de har forandret form. Før var de runde , nå mer dråpeformet og litt tomme under brystvortene. De henger ikke, men de ser veldig naturlige ut.

Jeg la forresten inn 260cc under muskelen. Ønsket ett naturlig resultat den gangen som passet til min kropp. Ville føle meg kvinnelig og ikke være flatbrystet slik jeg var. 

Anonymkode: 866cb...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...