Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Etter jeg ble mamma for snart 5 år siden har jeg nesten ikke taklet å ha håret utslått. Det går i hestehale, «Miss Trunchbull» (føler meg sånn i alle fall 🤣), og alt som får håret vekk fra ansikt og hals. Nå har jeg to små og det å ha håret løst virker helt fjernt. Selv om jeg egentlig vil vekk fra å bare ha det opp. Det å ha håret ned gir en klaustrofobisk følelse. Før jeg fikk barn hadde jeg det alltid utslått... Andre som kjenner seg igjen? Hadde kanskje hjulpet om håret var fullt av volum og glans... #mammasomvilfølesegfinere Anonymkode: 5504d...434
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Helt vanlig tror jeg. Jeg klippet meg til og med kort etter to av ungene, har fire stykker. Nå som de er fra 11 til 19 år gamle har jeg ofte håret ned igjen. Anonymkode: 63afd...ea4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Enig! Min er snart to og jeg går bare med hestehale. Alltid løst hår før. Nå føles det bare i veien eller jeg blir lugget hvis det er utslått. Anonymkode: 9e976...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå