Gå til innhold

Øyelokksoperasjon, noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjøre det om 2 uker, gru gleder meg..hehe..hadde du mye smerter etterpå? Hoven/blå lenge? Fornøyd? Er på medisinsk grunnlag.

Anonymkode: a479f...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg jeg. Hadde lite smerter etterpå, var litt hoven og misfarget noen dager. Er veldig fornøyd, det var fort gjort.

Anonymkode: fe016...e2a

Skrevet

Jeg kjenner to som har gjort det på medisinsk grunnlag. Ingen av dem hadde mye smerter etterpå (tok vanlige smertestillende). Var ikke lenge borte etterpå heller, men jeg husker ikke hvor lenge. De sier selv de er veldig fornøyde, men det er mange av de som kjenner dem som aldri har oppdaget at de har operert øyelokkene. Så kosmetisk hos disse var det ikke stor forskjell, men de merket forskjell på tretthet i øynene og hodet selv.

Anonymkode: 2c10f...9e9

Skrevet

Vet om flere. Alle har vært fornøyd men mange må ta en ny operasjon etter noen år. Siste var ei dame på jobb, hun var blå ganske lenge, men sminket over så det ikke viste så godt. Tror iallefall 14 dager. Lite smerter .

Anonymkode: 9ad8e...217

Skrevet

Tusen takk for svar. Så godt å høre. Skal gjøre det en torsdag og borte da fra jobb fredag, jobb igjen mandag. Satser på lite smerte, er det jeg gruer meg til😂

Skrevet

Hadde ikke mye smerter men hovnet skikkelig opp. Fikk sånne vannposer under øynene. Kan legge ved ett bilde hvis du vil? 

Det er ikke vanlig å hovne opp sånn sa legen etterpå. Kjøp ei øyemaske og vær flink å kjøle ned ofte 

Anonymkode: 8505a...bca

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke mye smerter men hovnet skikkelig opp. Fikk sånne vannposer under øynene. Kan legge ved ett bilde hvis du vil? 

Det er ikke vanlig å hovne opp sånn sa legen etterpå. Kjøp ei øyemaske og vær flink å kjøle ned ofte 

Anonymkode: 8505a...bca

Usj da. Håper jeg slipper det. Ja, har fått beskjed om å kjøpe sånn øyemaske, så det skal jeg.

Takk for svar.

Hi

Skrevet

Gjort det. Først og fremst kosmetisk for min del. Strålende fornøyd, to år etter. Ingen smerter. Våken under inngrepet, men hadde ei venninne til å kjøre meg tilfelle det ble for mye medisiner. Blå og gul ca 10 dager. Stingene var enkle å dra ut etterpå og ingen smerter der heller. Føler meg mer våken i blikket, og slipper hodepine ved PC 

Anonymkode: aedfb...28c

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjort det. Først og fremst kosmetisk for min del. Strålende fornøyd, to år etter. Ingen smerter. Våken under inngrepet, men hadde ei venninne til å kjøre meg tilfelle det ble for mye medisiner. Blå og gul ca 10 dager. Stingene var enkle å dra ut etterpå og ingen smerter der heller. Føler meg mer våken i blikket, og slipper hodepine ved PC 

Anonymkode: aedfb...28c

Så bra, satser på at jeg blir like fornøyd. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...