Gå til innhold

Stengte barnehager og sfo neste uke !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere som bor i Østfold neste uke ?

Anonymkode: 837e3...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare indre Østfold.

Anonymkode: c42e0...aab

Skrevet

Blir jo fri, hjemmekontor. Mannen kan bytte til kveldsvakt noen dager. Så vi får det til med litt planlegging. 

Anonymkode: fd713...a1c

Skrevet

Disse plandagene kommer vel ikke som noen overraskelse. Her (Tønsberg kommune), har de alltid de samme dagen i august, og de er varselet i god tid. 

Anonymkode: d5f4f...c87

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Disse plandagene kommer vel ikke som noen overraskelse. Her (Tønsberg kommune), har de alltid de samme dagen i august, og de er varselet i god tid. 

Anonymkode: d5f4f...c87

Indre Østfold kommune stenger hele uka pga corona... ikke planleggingsdager.

Anonymkode: 61cb0...798

Skrevet

Ungene har fortsatt skoleferie så det spiller ingen rolle for oss

Anonymkode: 893da...82e

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Indre Østfold kommune stenger hele uka pga corona... ikke planleggingsdager.

Anonymkode: 61cb0...798

Blir det hjemmeskole når skolen begynner da?er vel ikkje vits i å kun stenge en uke.

Anonymkode: 33fab...ac1

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det hjemmeskole når skolen begynner da?er vel ikkje vits i å kun stenge en uke.

Anonymkode: 33fab...ac1

Er vel segngt pga nedvask/desinfeksjon av lokalene. 

Anonymkode: b1b62...bc8

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Hva gjør dere som bor i Østfold neste uke ?

Anonymkode: 837e3...0a2

er kun indre østfold, så gjelder jo ikke de store byene der, men de må jo ha hjemmeskole hvis de ikke åpner skolen den 17

Anonymkode: 9a16d...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...