Gå til innhold

Føler meg hysterisk ,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

må jeg ta korona test? jeg har litt sår hals, vondt i hode og magen, ingen feber, og ganske god i form ellers ,men leser at det begynner med sår hals og så vondt i hode, og så videre, akkurat slik det begynte her ..

Jeg har vert hjemme i hele sommer, men må ta buss på jobb og er dessverre altfor mange på bussen på ettermiddagen, er stapp fullt, så redd jeg har blitt smittet, Holder meg hjemme fra jobb imorgen da jeg jobber med eldre, men hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 38e73...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring koronatlf og hør med de. Det er der du vil få konkrete svar.

Anonymkode: 0bc96...7c4

Skrevet

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

må jeg ta korona test? jeg har litt sår hals, vondt i hode og magen, ingen feber, og ganske god i form ellers ,men leser at det begynner med sår hals og så vondt i hode, og så videre, akkurat slik det begynte her ..

Jeg har vert hjemme i hele sommer, men må ta buss på jobb og er dessverre altfor mange på bussen på ettermiddagen, er stapp fullt, så redd jeg har blitt smittet, Holder meg hjemme fra jobb imorgen da jeg jobber med eldre, men hva hadde dere gjort?

Ringt og forhørt meg med lege.

Det skrives "vÆrt hjemme i hele sommer" 

Anonymkode: a0cf7...c7a

Skrevet

Du ringer ikke, med mindre du absolutt må, men bestiller time til testing over nettet. Alle med symptomer skal testes, det er ikke noe å lure på en gang. 

Anonymkode: 9e444...2c5

Skrevet

Lykke til med å ringe coronatelefonen,jeg har prøvd i flere dager uten å få snakke med de

Anonymkode: 724f5...99c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lykke til med å ringe coronatelefonen,jeg har prøvd i flere dager uten å få snakke med de

Hva skal du spørre om da? Retningslinjene er jo krystallklare, du skal testes hvis du har symptomer eller har vært i kontakt med en som har fått påvist korona. De fleste har en nettside til timebestilling. 

Skrevet

Ring coronatelefonen! Det er ikke noe å lure på en gang. Jeg måtte stå i kø i 40 minutter, men da jeg fikk svar fikk jeg raskt time til testing. Jobber du med eldre blir du faktisk prioritert i tillegg!

Anonymkode: 10546...987

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal du spørre om da? Retningslinjene er jo krystallklare, du skal testes hvis du har symptomer eller har vært i kontakt med en som har fått påvist korona. De fleste har en nettside til timebestilling. 

Hadde ett barn som hadde litt vondt i halsen,hostet så vidt litt,å tett i nesen. Lurte på om han burde testes. Vi har ikke vært i utlandet.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ett barn som hadde litt vondt i halsen,hostet så vidt litt,å tett i nesen. Lurte på om han burde testes. Vi har ikke vært i utlandet.

Ja, da skal han testes. Det står jo alle steder at alle med symptomer skal testes. Hvordan går du unngått å få det med deg? Og han skal selvfølgelig være i karantene. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da skal han testes. Det står jo alle steder at alle med symptomer skal testes. Hvordan går du unngått å få det med deg? Og han skal selvfølgelig være i karantene. 

Det står forskjellige ting etter hvilke kommune du bor i da tulling derfor jeg blir forvirret! I min kommune står det at om barnet bare har milde symtomer så skal vi se det ann noen dager,å går symtomene over på disse dagene så trenger han ikke testes. Men andre sier at alle med symtomer skal testes. Nå har han verken vondt i halsen,tett i nesen eller hoster lenger,å er bare gått tre dager. Så lurer jo på om han skal testes likevel.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det står forskjellige ting etter hvilke kommune du bor i da tulling derfor jeg blir forvirret! I min kommune står det at om barnet bare har milde symtomer så skal vi se det ann noen dager,å går symtomene over på disse dagene så trenger han ikke testes. Men andre sier at alle med symtomer skal testes. Nå har han verken vondt i halsen,tett i nesen eller hoster lenger,å er bare gått tre dager. Så lurer jo på om han skal testes likevel.

Men da er det jo ingen vits å spørre her om han må testes eller ei

Anonymkode: 29434...818

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men da er det jo ingen vits å spørre her om han må testes eller ei

Anonymkode: 29434...818

Jeg skulle ikke spørre her jeg prøvde å ringe CORONATELEFONEN!!! Men kom som sagt ikke gjennom på telefonen noen av dagene.

Skrevet

Takk for alle svar

Prøvd flere dager på Corona tlf umulig og komme igjen, men snakket med sjefen på jobb, hun sa jeg måtte ta den før jeg kom tilbake på jobb, så da får jeg prøve fastlegen i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...