Gå til innhold

var på stranden i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnet ville ut til sjøen da det var veldig varmt og barnet ville badet. Vi fant oss en plass der vi var 2-3 meter unna de andre,men når tiden gikk og det nærmet seg 12-13 så kom det mange, både ungdommer og eldre, var flere som la seg nesten oppå oss, sa fra hver gang, både til de eldre og de unge, men fikk bare til svar at stranden var for alle.

Så jeg og barnet flyttet oss ennå lengre opp, jeg vil holde den 1 meter avstanden for vil verken påføre meg eller barnet Korona.

Fikk heldigvis være alene der vi flyttet oss. Flere som synes mange lever vanlig og ikke tar hensyn?

Anonymkode: 215c5...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du valgte også, som de andre, å dra på stranden🤷‍♀️ Så synest mange av dere ja lever som før å ikke tar hensyn...

Anonymkode: 18508...7be

Skrevet

Ja, det et mange som ikke viser hensyn. Har legekontor på et kjøpesenter. Der er det tydelig merket med «hold avstand - gå til høyre», samt piler og sperrebånd. Her møter man mange i feil felt, som skumper inn i skulderen på en. I heisen er det avmerket for kun to samtidig, allikevel går tre inn når en alt står der. 

Kanskje unødvendig å oppsøke stranda, men det går da an å holde avstand som anbefalt når man kommer dit og det begynner å bli fult. Er det ikke ledig, drar man heller hjem. 

Anonymkode: 994fd...150

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du valgte også, som de andre, å dra på stranden🤷‍♀️ Så synest mange av dere ja lever som før å ikke tar hensyn...

Anonymkode: 18508...7be

Hi virker å ha vært der tidlig for å kunne holde avstand. Det er de som kom senere som ikke tok hensyn. Det er  lov å bruke hodet i alle situasjoner. Blant annet ved å være tidlig ute på stranda. Men det har mange bevist at de ikke gjør. 

Anonymkode: 5eeee...0bb

Skrevet

Samme i marka. På en hytte her så står det at du skal bruke den ene døra inn og den andre ut. Var to damer i 50 årene som skulle inn døra som vi går ut. Sa  ifra at de må bruke den andre døra pga korona. De kikket på lappen og sa  å ja. Så gikk de inn feil dør..... ta nå litt ansvar selv. Er ikke så forbanna vanskelig!

Å ja hvis noen allerede ligger på stranden så legger du deg 1-2 m unna de. Ikke rett ved siden av    

Anonymkode: 4ba0c...95e

Skrevet

FB_IMG_1596983816941.jpg

Anonymkode: 0e173...d66

Skrevet

Takk for svar

Vi var der kl 930 jeg og barnet, så vi kunne holde avstand, var de som kom kl 12-13 som ikke holdt den.

Må faktisk gå an og ta hensyn til andre mennesker , når det er varmt er det godt og bade

Anonymkode: 215c5...835

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

FB_IMG_1596983816941.jpg

Anonymkode: 0e173...d66

Noen kommer først. Når det er fult nok mtp. avstand, bør ikke flere slå seg ned. 

Anonymkode: 994fd...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...