Gå til innhold

Skal du ha hjemmekontor til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mer...

Anonymkode: 18ea0...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men skulle gjerne hatt det lenger. 

Anonymkode: c8fb5...bb4

Skrevet

Som ansatt i helsevesenet så nei. Regner med det blir f*** så travelt.

Anonymkode: 0e86d...1e7

Skrevet

Nei, jeg jobber i et praktisk yrke, men folkene som sitter på kontoret skal ha hjemmekontor. 

Anonymkode: 1e30a...b33

Skrevet

Jeg jobber i bank og vi har vært på kontoret lenge allerede. Antar det blir slik fremover også

Anonymkode: b4b52...4da

Skrevet

Ja, hver 4.uke

Anonymkode: 62a16...90c

Skrevet

Nei. Kan søke om å få ha skrivedager hjemme, men hjemmekontor som fast løsning avsluttet vi i mai 

Anonymkode: a63f4...78b

Skrevet

Jepp, fremdeles hjemmekontor i staten, skal ha det frem til jul er siste kontrabeskjeden nå. Skulle egentlig begynne å møte på kontor igjen 18 august. Sånn ble det ikke. 

Anonymkode: 664df...4c9

Skrevet

Nei, tror og håper ikke det.

Anonymkode: a0ad0...d9e

Skrevet

Nei, og jeg håper virkelig ikke det kommer dit igjen.

Skrevet

Nei. Vi har kritisk funksjon og bare hatt delvis hjemmekontor i mars-april. 

Anonymkode: 8e533...d0a

Skrevet

Jeg velger det helt selv så jeg kommer til å kombinere.

Anonymkode: 2b1c0...05c

Skrevet

Nei, jeg har vært på kontoret hele tiden (med unntak av egenvalgt karantene pga en lett forkjølelse). Sitter på ett eget rom hvor jeg kan lukke døren. Kommer til å innføre strengere smittevern fra i morgen igjen nå som det er oppblomstring, daglig leder er helt fraværende.

Jeg satt opp egen ordning ved inngangsdøren og byttet ut håndklær med papir, tok med egen kaffekopp osv i mars. Nå kommer jeg til å sette opp håndsprit ved dør til eget kontor i tillegg, for de klasser rundt på alt. Vasker ned eget rom med klor, jeg sitter foran PC hele dagen og mener vi må sørge for at skrivepulten vår er «rene soner» da man lett tar seg i ansikt ubevisst mens man jobber. Og det innebærer full kontroll på alt som passerer forbi døren, alt fra kaffekopp til kopipapir. 

Anonymkode: 42573...2e1

Skrevet

Jeg kan ikke ha hjemmekontor, så jeg håper de som kan ha det og jobber i Oslo- området velger å ha det. Det begynner å bli mye folk på tog, buss og bane...

Anonymkode: c9ecb...ecc

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke ha hjemmekontor, så jeg håper de som kan ha det og jobber i Oslo- området velger å ha det. Det begynner å bli mye folk på tog, buss og bane...

De trenger bare å kjøre bil i stedet.

Anonymkode: 91068...1e4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke bare å kjøre bil heller. Det er mye kø i Oslo- området til vanlig og nå er det buss for tog og en av de mest trafikkerte tunellene har halv kapasitet. I tillegg er det nesten umulig å parkere i store deler av Oslo. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du svarte, men til info «Hanne på landet«, så har ikke alltid folk som bor sentralt bil. 

Anonymkode: 42573...2e1

Skrevet

Nja. Er lærer og må undervise og være med på møter og sånt, men vi er oppfordret til å jobbe mer hjemme med tanke på rettearbeid og planlegging. 

Anonymkode: 4e229...b72

Skrevet

Ja, og ettersom det er økende smittetrykk, tar det nok tid før jeg får komme tilbake på kontoret... spent på å høre hva ledelsen tenker. Jeg skulle gjerne hatt 50/50 med hjemmekontor og oppmøte på arbeidsplassen. 

Anonymkode: ea649...df8

Skrevet

Har en jobb hvor det ikke er mulig, selvom jeg har kontorjobb.. men skulle virkelig ønske jeg kunne ha det. Drømmer om 100 prosent hjemmekontor i fremtiden  :)

Anonymkode: d78c9...ce9

Skrevet

Kontoransatte i Bergen kommune skal ha hjemmekontor frem til jul.

Anonymkode: 43474...c13

Skrevet

Har ikke vært på kontoret siden mars, og det blir lenge til. Fortsatt hjemmekontor her. Håper vi i alle fall kan få en dag i uken på kontoret utover høsten. Begynner å bli lenge uten å se kollegaer osv,

Anonymkode: a0a44...f75

Skrevet

Egentlig har kommunen bestemt hjemmekontor til jul, men fordi vi har jobber med både kontortid om brukeroppfølging, blir det ikke hjemmekontor på oss. Det er egentlig helt fjernt, for med litt gjennomgang av vaktplaner kunne en sikkert greid å gi alle to dager hjemme uten at det gikk ut over brukerne og slik hatt det mibdrr trangt på jobb. 

Anonymkode: 0b5a9...56d

Skrevet

Jobber i staten, i Oslo. Vi har ikke fått beskjed enda, men tar som en selvfølge at vi fortsetter med 100% hjemmekontor videre. Info skal komme neste uke. 

Anonymkode: 153d2...035

Skrevet

Ja, når jeg blir forkjølet og ikke kan møte på jobb. 

Og regner med det blir sår nese i vinter mtp alle corona tester ved symptomer og dertil hjemmekontor i påvente av testsvar. 

Anonymkode: 20e29...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...