Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 1. Nødvendig for å bli gravid, ikke noe mer enn det. 2. Æsj, bare ekkelt eller 3. Noe jeg tenner på! Anonymkode: 05a86...5de
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Herre. En av disse stakkarslige runkegubbene igjen? Anonymkode: 91c62...e1a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Hvorfor lurer du på det? Jeg har ikke noen sterke meninger om det i ene eller andre retningen. At det er nødvendig for å bli gravid er jo bare et faktum. Anonymkode: bd37f...c3c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 INGEN kvinnfolk går rundt å tenker på dette. Anonymkode: 00129...70b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: INGEN kvinnfolk går rundt å tenker på dette. Anonymkode: 00129...70b Tråden, "Synes dere jeg overreagerer her (sex)?", der HI klager sin nød over at mannen ikke gikk for å hente dopapir til henne med en gang etter sexen, men lot henne ligge der med sæd på kroppen, sier noe annet. Anonymkode: 10a2f...0c1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Er det noe jeg burde synes noe om i det hele tatt egentlig? Anonymkode: 89c77...4a3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Jeg syns sex hadde vært enda bedre uten det klisset, sånn hvis man kunne velge. Hadde også vært mye «hyggeligere» å suge mannen til orgasme hvis jeg slapp å få det i munn/svelge. Ikke misforstå, det stopper meg ikke, men det er ikke den biten jeg gleder meg til eller tenner på. Tror menn på den annen side har en helt annen oppfatning av hvor viktig den sæden er. Har vært med menn som nærmest har beklaget seg hvis det ikke har kommet så mye 🙄 Anonymkode: 6ada8...1ed
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tråden, "Synes dere jeg overreagerer her (sex)?", der HI klager sin nød over at mannen ikke gikk for å hente dopapir til henne med en gang etter sexen, men lot henne ligge der med sæd på kroppen, sier noe annet. Anonymkode: 10a2f...0c1 Problemet der er vel ikke at mannen ikke gikk for å hente dopapir til henne med det samme, men at mannen velger å distansere seg fra henne umiddelbart etter sex og viser henne at mobilen og whatever han sjekker der er viktigere for ham enn henne og det de akkurat har delt. En mann som har null sosiale antenner, lite respekt og egentlig ikke bryr seg, slik jeg ser det. Anonymkode: bd37f...c3c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Klissete og ekkelt. Skulle ønske det ikke fantes. Anonymkode: 5726b...36b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 Kommer an på konsistens , smak og farge, er den riktig er det supert. Anonymkode: 8b50f...c36
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tråden, "Synes dere jeg overreagerer her (sex)?", der HI klager sin nød over at mannen ikke gikk for å hente dopapir til henne med en gang etter sexen, men lot henne ligge der med sæd på kroppen, sier noe annet. Anonymkode: 10a2f...0c1 Det handlet vel mer om oppførselen hans, mangelen på interesse, kontakt og kommunikasjon etter samleiet enn selve sæden. Anonymkode: 95d9e...0ee
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 Vel, det er nødvendig og en del av sex. Ikke så mye mer å si enn det. Anonymkode: c0931...c2d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Det er jo ikke akkurat delikat, det er en kroppsvæske. Anonymkode: 5af28...aae
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns sex hadde vært enda bedre uten det klisset, sånn hvis man kunne velge. Hadde også vært mye «hyggeligere» å suge mannen til orgasme hvis jeg slapp å få det i munn/svelge. Ikke misforstå, det stopper meg ikke, men det er ikke den biten jeg gleder meg til eller tenner på. Tror menn på den annen side har en helt annen oppfatning av hvor viktig den sæden er. Har vært med menn som nærmest har beklaget seg hvis det ikke har kommet så mye 🙄 Anonymkode: 6ada8...1ed Dette. Helt unødvendig. Anonymkode: 06f88...650
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tråden, "Synes dere jeg overreagerer her (sex)?", der HI klager sin nød over at mannen ikke gikk for å hente dopapir til henne med en gang etter sexen, men lot henne ligge der med sæd på kroppen, sier noe annet. Anonymkode: 10a2f...0c1 Det er jo overhodet ikke det den tråden handler om. Anonymkode: 91c62...e1a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns sex hadde vært enda bedre uten det klisset, sånn hvis man kunne velge. Hadde også vært mye «hyggeligere» å suge mannen til orgasme hvis jeg slapp å få det i munn/svelge. Ikke misforstå, det stopper meg ikke, men det er ikke den biten jeg gleder meg til eller tenner på. Tror menn på den annen side har en helt annen oppfatning av hvor viktig den sæden er. Har vært med menn som nærmest har beklaget seg hvis det ikke har kommet så mye 🙄 Anonymkode: 6ada8...1ed Du beskrev på en prikk det jeg tenker om sæd. Skulle gjerne vært foruten, men det går jo greit. Anonymkode: 2c342...07f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 Ingen av delene. Skal ikke bli gravid igjen, tenner ikke på det, men spyr ikke heller. Jeg forholder meg til det som man forholder seg til f eks ørevoks: helt greit når den er på rett plass, men ikke noe jeg vil gni rundt på kroppen min eller på ting i rommet. Anonymkode: e02c8...025
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #18 Skrevet 9. august 2020 Klissete og ekkelt. Men jeg tror, som nevnt over her, at mange menn tror de skjenker oss den fineste gave på jord når de spruter utover alt. Også er det bare hæslig! Anonymkode: 5ece9...0ba
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #19 Skrevet 9. august 2020 Sæd er greit enten i dåsa eller i munnen, for da holder jeg det litt på plass. Det er unødvendig å klisse det utover kroppen ellers. Liker det aller best i munnen for når det svelges er det jo borte. I dåsa kan det renne litt før jeg har fått vært på do og tørket meg 😁 Anonymkode: 32a5b...10e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #20 Skrevet 9. august 2020 21 hours ago, Anonym bruker said: 1. Nødvendig for å bli gravid, ikke noe mer enn det. 2. Æsj, bare ekkelt eller 3. Noe jeg tenner på! Anonymkode: 05a86...5de 1 og jeg ser ikke noe problem og suge og svelge heller Anonymkode: 988f6...5ce
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #21 Skrevet 9. august 2020 Bare noe ekkelt kliss. Jeg tror menn er overbevist om at vi elsker det, men det er jo bare grisete😆 Anonymkode: e9cdb...04b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #22 Skrevet 9. august 2020 Synst det er deilig med en god munnfull eg😋 eller en skikkelig sprut i musa/rumpa😆 eller kor som helst egentlig. Liker sæd😇 Anonymkode: 7c675...a3d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #23 Skrevet 9. august 2020 1 og 3. Elsker å svelge... Anonymkode: f81c3...d0e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #24 Skrevet 9. august 2020 Liker det og liker at det grises med... Anonymkode: 778fe...81d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #25 Skrevet 9. august 2020 Hater sæd, det er guffent og ekkelt og det er helt uaktuelt å la enn mann komme i munnen min eller på kroppen min. Han kan til nød få komme inn i meg hvis vi prøver å bli gravid. Anonymkode: ecf8e...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå