Gå til innhold

Sorg over å ha mistet jobben....igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde drømmejobben, men pga nedbemanning mistet jeg den i 2016. 
fikk ny jobb som var grei nok, men veldig dårlig betalt. Ikke trivdes jeg så godt heller. 
Fikk tilbake drømmejobben i 2019 med ord om at nå gikk alt mye bedre i bedriften så det var trygt. 
Nå må de nok engang nedbemanne og etter ett år med stor usikkerhet så har jeg nok en gang fått oppsigelse. Føler bare på en stor sorg. Jeg er alene, så økonomisk vil det ikke gå rundt.... 

I disse tider er det jo også veldig vanskelig å få jobb det ser jeg jo. Kan ikke bare flytte, har tenåringsbarn som har venner, familie og sin far her. 

Kjenner meg bare så utrolig sliten og lei...

Anonymkode: 5973b...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forstår jeg godt. Har ikke så mange råd å komme med, men føler med deg og håper du kan finne en slags trøst i at det i hvert fall ikke var deg som ikke strakk til, men koronakrise og nedbemanning som gjorde det. 

Du finner helt garantert en ny jobb! Tillat deg å være sliten og lei deg akkurat nå, øs utover en venninne eller søster eller andre, drikk deg full en kveld og synes synd på deg selv. Og så setter du deg ned med CV og finn. Kanskje en time med en karrierecoach kan hjelpe? Det hjalp for meg da jeg ble oppsagt etter ti år i samme firma. Lykke til! 

Anonymkode: f61c6...17f

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det forstår jeg godt. Har ikke så mange råd å komme med, men føler med deg og håper du kan finne en slags trøst i at det i hvert fall ikke var deg som ikke strakk til, men koronakrise og nedbemanning som gjorde det. 

Du finner helt garantert en ny jobb! Tillat deg å være sliten og lei deg akkurat nå, øs utover en venninne eller søster eller andre, drikk deg full en kveld og synes synd på deg selv. Og så setter du deg ned med CV og finn. Kanskje en time med en karrierecoach kan hjelpe? Det hjalp for meg da jeg ble oppsagt etter ti år i samme firma. Lykke til! 

Anonymkode: f61c6...17f

Tusen takk ❤️Ting har jo en tendens til å ordne seg, men akkurat nå kjennes det bare tungt. 

Anonymkode: 5973b...b7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...