Gå til innhold

Legger du deg skitten i rent sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, om du er litt svett. Litt klam i skrittet og under armene... Alle er jo ikke helt rene hele tiden, selv om de fleste av oss dusjer annenhver, eller hver dag. Men kan du legge deg litt svett til å sove i rent sengetøy, eller dusjer du hver kveld?

Anonymkode: df740...4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke lagt meg udusjet etter trening, men en vanlig ukedag...ingen problem. Anser meg ikke som skitten med mindre jeg har gjort noe for å bli det 

Anonymkode: 24c8f...f77

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen (trener alltid om morgningen), og legger meg uten å dusje igjen på kvelden. Det får da være måte på hysterisk renslighet. Er vanligvis ikke svett når jeg legger meg, med mindre det er voldsomt varmt ute. 

Anonymkode: 15b5e...d4e

Skrevet

Det har vel hendt en og annen gang i løpet av livet mitt at jeg har gjort det, men som hovedregel: nei! Jeg elsker følelsen av å være helt nydusjet i helt rent og nypålagt sengetøy, så jeg går ikke glipp av den følelsen dersom det ikke er En god grunn til det. 

Anonymkode: ade00...629

Skrevet

Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner.

Anonymkode: 2a900...7ac

Skrevet

Dusjer før jeg legger meg i nypålagt sengetøy. Ellers varierer det om jeg dusjer morgen eller kveld. 

Anonymkode: dca59...ba0

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner.

Skifter på sengen HVER DAG?! Det var litt i overkant, eller? 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aporop miljøsvin...

Anonymkode: 15b5e...d4e

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skifter du hver dag? Ikke rart folk kommer i tidsklemma og at planeten koker.

Anonymkode: 9ada9...6e0

Skrevet

Jeg legger meg aldri skitten. Jeg vasker meg alltid i skrittet før jeg legger meg. Jeg tar en dusj hvis jeg er klam/svett, men det er jeg nesten aldri etter en normal dag. 

Anonymkode: fa315...2c8

Skrevet

Pleier vanligvis å dusje en eller annen gang i løpet av dagen de dagene jeg skifter på sengen. 

Anonymkode: 61ce9...bb6

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OCD?

Anonymkode: 61ce9...bb6

Skrevet

Jeg har gjerne dusjet en eller annen gang i løpet av dagen, så jeg kan fint legge meg i rent sengetøy om kvelden selv om jeg ikke har dusjet siden morgenen. 

Anonymkode: a801a...c59

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøjemeg, det er jo langt fra normalt da.

De fleste skifter på senga annenhver uke, noen hver uke, men hver dag blir ekstremt altså. 

Skifter du like ofte til ungene dine?

Anonymkode: a801a...c59

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skifter på sengen HVER DAG?! Det var litt i overkant, eller? 

Sykt... 

Anonymkode: df740...4b4

Skrevet

Legger meg ikke skitten, er jeg full av gress etter en runde med kantklipper eller har søle på leggene etter å ha spylt innkjørselen, så dusjer jeg. Nå anser jeg ikke litt svett og klam som skitten. Ville blitt utfordrende å ha sex i senga i så fall 😉

Anonymkode: 9a11d...1ff

Skrevet

Skitten? Jeg har ikke hoppet i søledammer e.l.  Har jeg vasket hele huset, har mange trapper, så blir jeg svett. Tar da bare en rask dusj. Men tror ikke det er så sunt å dusje for den minste ting. Ikke for kroppen eller miljøet. 

Anonymkode: 46388...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...