Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Altså, om du er litt svett. Litt klam i skrittet og under armene... Alle er jo ikke helt rene hele tiden, selv om de fleste av oss dusjer annenhver, eller hver dag. Men kan du legge deg litt svett til å sove i rent sengetøy, eller dusjer du hver kveld? Anonymkode: df740...4b4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Jeg ville ikke lagt meg udusjet etter trening, men en vanlig ukedag...ingen problem. Anser meg ikke som skitten med mindre jeg har gjort noe for å bli det Anonymkode: 24c8f...f77
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Jeg dusjer hver morgen (trener alltid om morgningen), og legger meg uten å dusje igjen på kvelden. Det får da være måte på hysterisk renslighet. Er vanligvis ikke svett når jeg legger meg, med mindre det er voldsomt varmt ute. Anonymkode: 15b5e...d4e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Det har vel hendt en og annen gang i løpet av livet mitt at jeg har gjort det, men som hovedregel: nei! Jeg elsker følelsen av å være helt nydusjet i helt rent og nypålagt sengetøy, så jeg går ikke glipp av den følelsen dersom det ikke er En god grunn til det. Anonymkode: ade00...629
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner. Anonymkode: 2a900...7ac
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Dusjer før jeg legger meg i nypålagt sengetøy. Ellers varierer det om jeg dusjer morgen eller kveld. Anonymkode: dca59...ba0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner. Anonymkode: 2a900...7ac Skifter på sengen HVER DAG?! Det var litt i overkant, eller? Anonymkode: ade00...629
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner. Anonymkode: 2a900...7ac Aporop miljøsvin... Anonymkode: 15b5e...d4e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner. Anonymkode: 2a900...7ac Skifter du hver dag? Ikke rart folk kommer i tidsklemma og at planeten koker. Anonymkode: 9ada9...6e0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 Jeg legger meg aldri skitten. Jeg vasker meg alltid i skrittet før jeg legger meg. Jeg tar en dusj hvis jeg er klam/svett, men det er jeg nesten aldri etter en normal dag. Anonymkode: fa315...2c8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 Pleier vanligvis å dusje en eller annen gang i løpet av dagen de dagene jeg skifter på sengen. Anonymkode: 61ce9...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner. Anonymkode: 2a900...7ac OCD? Anonymkode: 61ce9...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Jeg har gjerne dusjet en eller annen gang i løpet av dagen, så jeg kan fint legge meg i rent sengetøy om kvelden selv om jeg ikke har dusjet siden morgenen. Anonymkode: a801a...c59
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har på nyvasket sengetøy hver dag, og dusjer hver morgen, kveld, og noen dager etter trening, eller hvis jeg er blitt svett av andre grunner. Anonymkode: 2a900...7ac Jøjemeg, det er jo langt fra normalt da. De fleste skifter på senga annenhver uke, noen hver uke, men hver dag blir ekstremt altså. Skifter du like ofte til ungene dine? Anonymkode: a801a...c59
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skifter på sengen HVER DAG?! Det var litt i overkant, eller? Anonymkode: ade00...629 Sykt... Anonymkode: df740...4b4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 Legger meg ikke skitten, er jeg full av gress etter en runde med kantklipper eller har søle på leggene etter å ha spylt innkjørselen, så dusjer jeg. Nå anser jeg ikke litt svett og klam som skitten. Ville blitt utfordrende å ha sex i senga i så fall 😉 Anonymkode: 9a11d...1ff
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 Skitten? Jeg har ikke hoppet i søledammer e.l. Har jeg vasket hele huset, har mange trapper, så blir jeg svett. Tar da bare en rask dusj. Men tror ikke det er så sunt å dusje for den minste ting. Ikke for kroppen eller miljøet. Anonymkode: 46388...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå