Gå til innhold

Dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann som jeg har det veldig fint med. Ikke den "O'store forelskelsen", men trygt og godt, en stødig mann. Han flyttet nylig pga jobben, bor nå 2 timers flytur unna. Det vil si vi treffes svært sjeldent de neste 2 årene (som er tjenestetiden på det stedet). Han har ingen egne barn, ikke noe særlig bagasje. 

Så kommer dilemmaet. 

I går møtte jeg min første (og største) kjærlighet for første gang på 16 år. Han jeg aldri skulle latt gå. Det var så godt å klemme han, det bobler i hele meg. Han er på vei til å gå fra samboer (ikke pga meg, det var han tydelig på. De har hanglet som par i flere år). Han har to barn under 5 år. Bor ca 1 times biltur unna. 

Nå er jeg helt i villrede. Jeg har aldri glemt min første kjærlighet, han har alltid ligget i bakhodet mitt. Han er min sjelevenn, det følte jeg fra første gang jeg så han. 

Men han jeg dater er helt uten bagasje og et "tryggere" valg. Er så redd for å velge feil og ende opp med skjegget i postkassa.

What to do? 

Anonymkode: 43976...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vente litt og se hva som skjer. Du trenger vel ikke ta avgjørelsen nå?

Jeg hadde i hvert fall holdt meg unna til skilsmissen var over hos drømmeprinsen. 

Anonymkode: 8c091...1d4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vente litt og se hva som skjer. Du trenger vel ikke ta avgjørelsen nå?

Jeg hadde i hvert fall holdt meg unna til skilsmissen var over hos drømmeprinsen. 

Anonymkode: 8c091...1d4

Ja, is i magen skal jeg ha. Og absolutt holde meg unna til han er helt ute av forholdet. 

Skrevet

Gi dette litt tid så ser du hva som er best for deg.

Anonymkode: fd82f...8c0

Skrevet

Eneste utfordringen er at han jeg dater og jeg ble enige på forrige date at vi snart måtte ta en avgjørelse om dette kun er for moro eller om vi skal gå videre. Så en avgjørelse ift han må tas relativt snart. Vi har datet i 7 mnd, men kjent hverandre nesten hele livet. Uansett utfall, kommer vi til å fortsette å være venner. Det har vi avklart. 

Skrevet

Forholdet du er i, høres uansett litt meningsløst ut. 

Anonymkode: 7442b...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...