Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Jeg må si at jeg synes differansen mellom hva bidragspliktige får i barnetillegg og hva ham betaler i barnebidrag er horribel. To barn bor der ca 50%. Han får barnetillegg på ca 6500kr pr mnd (før skatt), og jeg får usle 1300kr i barnebidrag pr mnd. Og han får samme beløp uavhengig av hvor mye barna er hos han? Helt utrolig. 😡 Anonymkode: 1358d...ffc
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Man skal forsørge barna etter evne, altså må den som tjener mest betale mest. Sånn er det jo uansett om man er sammen eller skilt, den som tjener mest bidrar mest til økonomien. Så om du må betale mest for å forsørge deres felles barn er det jo fordi du tjener mest. Anonymkode: 16803...1a2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man skal forsørge barna etter evne, altså må den som tjener mest betale mest. Sånn er det jo uansett om man er sammen eller skilt, den som tjener mest bidrar mest til økonomien. Så om du må betale mest for å forsørge deres felles barn er det jo fordi du tjener mest. Anonymkode: 16803...1a2 Ja. Jeg forstår det. Blir bare så irritert på hele mannen. Har skrevet om han før. Jobber masse svart. Kjøper seg masse fine ting, dyre ferier osv. 🥺 Anonymkode: 1358d...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå