Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Begynner å bli en del år siden forrige permisjon, så vil gjerne høre fra noen som har nylige erfaringer Valgte du 80 eller 100% lønn, hvordan løste dere fordeling, tok du ulønnet permisjon ++ Alle tips tas i mot med takk. Ønsker i utgangspunktet å få lengst mulig permisjon, for å drøye barnehagestart mest mulig, men det må jo også fungere økonomisk. Anonymkode: e1805...4ed
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 100% Siden far er selvstendig næringsdrivende og ikke kan være helt borte fra jobb tok han fedrekvoten som tidskonto og jeg tok delvis ulønnet permisjon samtidig. Altså var jeg hjemme hele fellesdelen, så var han hjemme to dager i uken i fedrekvoten og jobbet tre dager. Da hadde jeg ulønnet permisjon de tre dagene han var på jobb og jobbet de to dagene i uken han var hjemme. Når vi i tillegg tok litt ferie hver for oss kunne ingen som er født i februar våre hjemme til barnehagestart i august. Anonymkode: 52780...19e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: 100% Siden far er selvstendig næringsdrivende og ikke kan være helt borte fra jobb tok han fedrekvoten som tidskonto og jeg tok delvis ulønnet permisjon samtidig. Altså var jeg hjemme hele fellesdelen, så var han hjemme to dager i uken i fedrekvoten og jobbet tre dager. Da hadde jeg ulønnet permisjon de tre dagene han var på jobb og jobbet de to dagene i uken han var hjemme. Når vi i tillegg tok litt ferie hver for oss kunne ingen som er født i februar våre hjemme til barnehagestart i august. Anonymkode: 52780...19e August samme år eller året etter? Anonymkode: 710ee...103
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: August samme år eller året etter? Anonymkode: 710ee...103 Selvfølgelig året etter. Barnet er født i februar og vi hadde 100% permisjon, pluss litt tidskonto, så det var 18 mnd gammelt da det begynte i barnehage Anonymkode: 52780...19e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: 100% Siden far er selvstendig næringsdrivende og ikke kan være helt borte fra jobb tok han fedrekvoten som tidskonto og jeg tok delvis ulønnet permisjon samtidig. Altså var jeg hjemme hele fellesdelen, så var han hjemme to dager i uken i fedrekvoten og jobbet tre dager. Da hadde jeg ulønnet permisjon de tre dagene han var på jobb og jobbet de to dagene i uken han var hjemme. Når vi i tillegg tok litt ferie hver for oss kunne ingen som er født i februar våre hjemme til barnehagestart i august. Anonymkode: 52780...19e Takk for svar. Dette med tidskonto må jeg også undersøke hi Anonymkode: e1805...4ed
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 100% ulønnet og deltid frem til bhgstart da de var 19 måneder og 22 måneder. Anonymkode: 449b4...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå