Gå til innhold

Forslag til norgesferie.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to uker nå i august.

Ikke museum og utstillinger.

Må bo på hotell med grei standard.

Liker flott natur, men er ingen fjellklatrer. 

Anonymkode: b893f...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da? 

Vi har vært på Voss, tatt gondol opp på fjellet og gått tur der. 

På Flåm og tatt flåmsbanen opp og syklet rallarveien ned igjen, men du kan ta banen både opp og ned om du vil 

Tatt ferge inn Lysefjorden til Lysebotn og kjørt over fjellet til Setesdalen. 

Anonymkode: a14d0...83f

Skrevet

Bli hjemme!

Anonymkode: 6bdb2...8b5

Skrevet

Jeg ville vel valgt et sted det ikke krus av andre. Østerdalen er flott da! Fine turstier og snillere fjell, fiske- og bærmuligheter. Folldalen,Grimsdalen feks, vakre steder. 

Skrevet

Lom :)

Anonymkode: 1ccb0...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...