Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Har to uker nå i august. Ikke museum og utstillinger. Må bo på hotell med grei standard. Liker flott natur, men er ingen fjellklatrer. Anonymkode: b893f...bba
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Hvor bor du da? Vi har vært på Voss, tatt gondol opp på fjellet og gått tur der. På Flåm og tatt flåmsbanen opp og syklet rallarveien ned igjen, men du kan ta banen både opp og ned om du vil Tatt ferge inn Lysefjorden til Lysebotn og kjørt over fjellet til Setesdalen. Anonymkode: a14d0...83f
Optatium Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Jeg ville vel valgt et sted det ikke krus av andre. Østerdalen er flott da! Fine turstier og snillere fjell, fiske- og bærmuligheter. Folldalen,Grimsdalen feks, vakre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå