Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Når jeg skal på do. Dette gjelder både det som er flytende og det andre. Er 48 år. Samme gjelder å holde på luft, særlig om morgenen er det nesten umulig. Er dette noe som kommer med alder og barnefødsler? Har født barn uten å få fødselskader så det er sagt. Men har jo sydd.. Anonymkode: 7b8f5...56c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Kommer litt med alderen ja, og særlig hos dem som har født. Snakk med fastlegen din. Jeg fikk lagt inn en såkalt tvt-slynge, og er helt tørr nå. Er 49. Anonymkode: e6da7...c24
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Kan nevne at jeg dessverre veier 20 kilo for mye også, det hjelper vel heller ikke. Anonymkode: 7b8f5...56c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan nevne at jeg dessverre veier 20 kilo for mye også, det hjelper vel heller ikke. Anonymkode: 7b8f5...56c Jeg veier vel nærmere 25 kg for mye, men det har ikke noe å si nå - jeg er pottetett etter inngrepet! Ikke nøl, snakk med fastlegen! Anonymkode: e6da7...c24
Pobie Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 Få det sjekket. Det kan være noe ufarlig, men kan også være ting som burde sjekkes ASAP.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 Snakk med fastlegen, dette er ikke noe du skal gå rundt og plages med. Ikke vær flau, vi er flere enn du tror 😊 Anonymkode: 6462a...12e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer litt med alderen ja, og særlig hos dem som har født. Snakk med fastlegen din. Jeg fikk lagt inn en såkalt tvt-slynge, og er helt tørr nå. Er 49. Anonymkode: e6da7...c24 Ikke meningen å kuppe tråden til hi men er dette altså noe som går an å fikse? Jeg er bare 35 men kan ikke nyse uten å tisse på meg. Det er flaut og fryktelig irriterende. Anonymkode: d5c49...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå