Gå til innhold

Mer problemer med å "holde meg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal på do. Dette gjelder både det som er flytende og det andre. Er 48 år.

Samme gjelder å holde på luft, særlig om morgenen er det nesten umulig.

Er dette noe som kommer med alder og barnefødsler? Har født barn uten å få fødselskader så det er sagt. Men har jo sydd..

Anonymkode: 7b8f5...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt med alderen ja, og særlig hos dem som har født. Snakk med fastlegen din. Jeg fikk lagt inn en såkalt tvt-slynge, og er helt tørr nå. Er 49.

Anonymkode: e6da7...c24

Skrevet

Kan nevne at jeg dessverre veier 20 kilo for mye også, det hjelper vel heller ikke.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan nevne at jeg dessverre veier 20 kilo for mye også, det hjelper vel heller ikke.

Jeg veier vel nærmere 25 kg for mye, men det har ikke noe å si nå - jeg er pottetett etter inngrepet! Ikke nøl, snakk med fastlegen!

Skrevet

Få det sjekket. Det kan være noe ufarlig, men kan også være ting som burde sjekkes ASAP. 

Skrevet

Snakk med fastlegen, dette er ikke noe du skal gå rundt og plages med. Ikke vær flau, vi er flere enn du tror 😊

Anonymkode: 6462a...12e

Skrevet

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer litt med alderen ja, og særlig hos dem som har født. Snakk med fastlegen din. Jeg fikk lagt inn en såkalt tvt-slynge, og er helt tørr nå. Er 49.

Ikke meningen å kuppe tråden til hi men er dette altså noe som går an å fikse? Jeg er bare 35 men kan ikke nyse uten å tisse på meg. Det er flaut og fryktelig irriterende.

Anonymkode: d5c49...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...