Gå til innhold

Negativ gravid test, men positiv EL test?


Caramell88

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Vi prøver å bli gravide og venter i spenning på at det skal skje noe i magen 🙊🥰 Jeg venter egentlig mens i morgen og tok en test idag, men den var negativ. Leste et sted om at en EL test kan vises positiv før en G test, så bestemte meg for å prøve det. Tok 3 stykker og alle så slik ut! 

 

Hvordan skal jeg tolke dette? Er de positive og kan jeg evt da være gravid? En ny eggløsning ville jo vært merkelig dagen før forventet mens 😳 Er bitte bitte litt øm i brystene og det kommer råmelk ut🤔 

 

Noen som har opplevd det samme? Trenger noen oppløftende ord 🙈❤️🙏 På forhånd takk ❤️

IMG_20200806_140647.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS! Disse EL testene har gått ut på dato, så tenker det er derfor strekene er sånn og ikke sterkere 😔😏🤦‍♀️ De var sånn under eggløsning min og ble svakere for hver dag, helt til de var totalt blanke 🤔🥴🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-tester viser alltid svak strek. De regnes kun som positive hvis teststreken er like sterk som kontrollstreken.

Råmelk får man ikke før man er rundt halveis eller lenger på vei, så det må jo være noe som henger igjen fra tidligere amming?

Det er håp så lenge du ikke har fått mensen. Man kan fint teste negativt helt til dagen man venter mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...