Gå til innhold

Prøver å bli gravid, fra august 2020


Fru.Vestavind

Anbefalte innlegg

Hei☺️

Er det fleire enn oss som planlegg baby? (Kanskje nokså openlyst😅)

Finnes det en felles tråd for oss som prøver? Kan nokon gi meg link? Skal vi eventuelt lage en?

Det var i allefall vanlig å ha for 8-12år sia, som var sist eg var innom forumet her. Der man fulgte kvarandre, fikk råd, støtta, heia og trøsta. Ja, rett og slett prat om alt. 

Eg har ønska meg baby meir eller mindre sidan eg møtte mannen min, å no er han plutselig klar for at vi får ein liten i lag❤️

Å han meinar vi liksågodt kan prøve umiddelbart, for vi veit jo ikkje om det vil ta tid/om det går. Vi har begge barn frå før, men ting kan ha endra seg sidan den gong då. Der er stor sannsynlegheit for at eg har endometriose, noko som kan skape trøbbel, sjølv om det gikk problemfritt sist.

Så eg går i ei lykkeboble no, passelig spent, og ventar på å få mensen - trulig mellom no og utgangen av helga ein gong.

Har ingen det er naturlig for meg å prate om babyplanlegging med, unntatt mannen, så hadde vore koselig å følge nokon i ca same situasjon😊

Kan forøvrig legge til at eg er 31år, har to fødslar bak meg(siste i 2012). 

 

Ps. Skulle nokon vite kven eg er, håpar eg sjølvsagt at du pratar til meg, å ikkje om meg -til andre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det går en tråd her, men den er ikke så ryddig som de måned-til-måned trådene som var før (vet ikke om noen fortsatt lager dem?).

Jeg prøver også, på nr. 2. 
og denne uken har jeg følt meg så gravid at jeg må være gal hvis jeg ikke er det! Menssmerter, kvalme og oppblåsthet om hverandre. Jeg ammer fortsatt første barn litt, og nå får jeg vondt i livmoren under amming.. omtrent som det var etter fødsel, bare ikke så ille. Merkelige greier. 
i natt fikk jeg en bittelite blødning som minnet veldig om festeblødningen sist gang.  Men enda for tidlig å teste, prøve her om dagen men visste jo det bare var tull haha.  Skal prøve en til uka.. spennende 

Hvordan går det med deg?? Ønsker deg masse Lykke til med prøving! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg startet en tråd i juli ⬆️ som nevnes over! Bli med i den, der er vi en del prøvere :) Koselig å snakke sammen i all ventingen og prøvingen ❤️ lykke til

Anonymkode: 43df7...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...