Gå til innhold

Pleier du og mannen/kjøresten å holde hverandfre i hånden når dere er ute i offentligheten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ny  kjæreste, vi er veldig forelsket, og han vil leie meg hele tiden, over alt. Vi er godt voksne, begge to.
Det er jo veldig koselig at vil holde meg i hånden så mye, men jeg er litt sjenert og er ikke helt vant til det. Syns på en måte at det er litt flaut.

Har ikke lagt merke til hva andre folk gjør...

Hva tenker dere om det?
Pleier dere å gjøre det? Hvorfor/hvorfor ikke? Har dere alltid/aldri gjort det eller endret det seg på et tidsounkt?

Anonymkode: f52d7...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ny  kjæreste, vi er veldig forelsket, og han vil leie meg hele tiden, over alt. Vi er godt voksne, begge to.
Det er jo veldig koselig at vil holde meg i hånden så mye, men jeg er litt sjenert og er ikke helt vant til det. Syns på en måte at det er litt flaut.

Har ikke lagt merke til hva andre folk gjør...

Hva tenker dere om det?
Pleier dere å gjøre det? Hvorfor/hvorfor ikke? Har dere alltid/aldri gjort det eller endret det seg på et tidsounkt?

Anonymkode: f52d7...a4b

Beklager feilstaving i overskriften, hehe. Skal naturligvis være kjæresten, ikke kjøresten.

Anonymkode: f52d7...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør vi. Vert sammen i snart 20 år. Vi kan fint finne på å gi hverandre en suss/klem når vi er ute også. Ingen av våre venner er slik. Vet de synes det er koselig at vi er så tussete etter hverandre etter såpass mange år sammen.

Anonymkode: a040a...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til gjør vi det, av og til gjør vi det ikke. Vi har vært gift i snart 25 år. 

De aller fleste mennesker er langt mer opptatt av seg selv enn av andre, så sannsynligvis er det svært få, om noen, av de som passerer dere når dere holder hender som i det hele tatt legger merke til at dere gjør det. Du sier jo selv at du ikke har lagt merke til dette hos andre. På samme måte legger ikke andre merke til hva dere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger, noen ganger ikke. Er vi ute å rusler en tur langs stranda så holder vi gjerne hender. Men når vi er på matbutikken gjør vi ikke det. Tid og sted😁 vi er begge midt i 30-åra. 

Anonymkode: 33181...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til, men langt i fra alltid. Har vært sammen i 24 år. Noen ganger kysser eller klemmer vi også. Synes det er koselig at folk leier, jeg. 

Anonymkode: 69eaf...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det innimellom. Vokst opp med foreldre og besteforeldre som også gjør det. Men det skal jo føles naturlig for deg, så gjør det du selv er komfortabel med. 

Anonymkode: af529...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden, gjorde det i starten, nå har vi vært sammen i 10 år. 

Sånn rent praktisk syns jeg det blir veldig klamt fort, så det er ikke så behagelig å gå og leie. 

Men i tillegg har jeg erfaring med at fordi vi er to jenter, blir det mye stirring - selv om vi bor i Oslo der man skulle tro folk var vant til homofile. Da vi ble sammen og det var en varm sommer, og vi gikk rolig nedover gata og holdt hender i sommerkjoler, var det såpass mye åpenlys gloing, at det var ubehagelig. Det er også årsaken til at vi ikke kysser offentlig (nesten uten unntak). Det er rett og slett mer slitsomt å merke at man blir stirra på og snakka om enn det er koselig og romantisk å leie..

Anonymkode: 1b482...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi ofte. Vi klemmer, kysser og holder rundt hverandre også. Skikkelig forelsket selv etter 17 år sammen. Vi holder av og til hender når vi kjører bil også.

Anonymkode: 07f93...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden, for høydeforskjellen på oss gjør det unaturlig å gå sånn, blir ugreit i lengden ;)

Hender jeg holder han i armen da, og det hender han legger armen rundt skuldrene mine, men ikke så ofte det heller. Vi har vært sammen i 23 år.

Anonymkode: 014a8...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør vi ofte. Vi klemmer, kysser og holder rundt hverandre også. Skikkelig forelsket selv etter 17 år sammen. Vi holder av og til hender når vi kjører bil også.

Anonymkode: 07f93...94d

Mannen også er ivrig på det. Husker jeg synes det var fryktelig upraktisk da vi hadde manuelle gir 😂 men nå har vi automat, så da går det fint. Kanskje han er lei av at jeg surfer på telefonen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: af529...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så mye på det, men vi holder ganske ofte hender. Vært sammen i 15 år, er 41 år nå! Jeg vil ikke beskrive oss som tussete etter hverandre heller. Mer sånn «hører sammen» liksom. 

Anonymkode: 11e92...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånt synes jeg er kleint. Skjønner at ungdom gjør det, men det ser bare teit ut når voksne kommer leiende. 

Anonymkode: def01...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ofte,  synes det er koselig.  Er i midten av 30 åra, vært sammen i 10 år. 

Anonymkode: e3892...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Pinlig. 

Anonymkode: c4a4f...c1a

Siste jeg ville tenkt om mormor og bestefar da de leide hender 😍

Anonymkode: af529...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleide det før, men sjelden etter at vi fikk barn. Det er alltid noe som skal bæres, trilles eller holdes. 

Anonymkode: 0f3b8...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gjør begge deler. Synes det er en fin ting, og synes det er fint å se andre gjøre det :) Viser at man er gla i hverandre. 

Anonymkode: 5ed6c...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...