Gå til innhold

Må skryte litt av mannen ❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lager deilig middag til oss hver eneste dag, baker, fikser lunsj til meg og jentene, gjør mye husarbeid, handler alt vi trenger og hjelper alle rundt seg når de trenger hjelp. Er så stolt over han og føler meg heldig. Han kom nettopp hjem fra en kompis etter å ha pusset opp gangen hans i kveld. Syns jeg har skutt gullfuglen 😊

Hva med deg? 

Anonymkode: 79450...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor? Vi aner jo ikke hvem han er en gang... Skryt til han i stedet 😊

Anonymkode: dfa8e...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lager deilig middag til oss hver eneste dag, baker, fikser lunsj til meg og jentene, gjør mye husarbeid, handler alt vi trenger og hjelper alle rundt seg når de trenger hjelp. Er så stolt over han og føler meg heldig. Han kom nettopp hjem fra en kompis etter å ha pusset opp gangen hans i kveld. Syns jeg har skutt gullfuglen 😊

Hva med deg? 

Anonymkode: 79450...5ac

Å ja, er han flink i senga? Har han stor pikk? 

Anonymkode: 911ab...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tøysekopp - du må da ikke være her inne og faktisk være FORNØYD med en mann?!? 
 

Himmel, for noen svar over her - gjennomsyret av misunnelse.

Mannen din høres fantastisk ut - høres ut som min, og han er jeg både glad i og stolt av, jeg også! 
 

Og så er du helt sikkert ei bra kone, også 😊!

Anonymkode: f5057...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER heldig, og det tipper jeg han er også😃

Jeg føler meg også kjempeheldig, har en fantastisk mann som fortsatt gir meg sommerfugler i magen. Han gjør livet mitt spennende, samtidig som han er min trygge base. Gjør alt for meg og ungene, er rettferdig mot alle, hjelpsom, gjør like mye (minst) rundt i huset som meg, er veldig ryddig av seg(veldig glad for akkurat det😁). Har det veldig fint sammen. 
Jeg forteller han disse tingene ofte, og han er også flink til å fortelle meg slike ting😊

Anonymkode: 85da5...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er også sånn. Er kjempefornøyd med han. Vi er heldige💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ER heldig, og det tipper jeg han er også😃

Jeg føler meg også kjempeheldig, har en fantastisk mann som fortsatt gir meg sommerfugler i magen. Han gjør livet mitt spennende, samtidig som han er min trygge base. Gjør alt for meg og ungene, er rettferdig mot alle, hjelpsom, gjør like mye (minst) rundt i huset som meg, er veldig ryddig av seg(veldig glad for akkurat det😁). Har det veldig fint sammen. 
Jeg forteller han disse tingene ofte, og han er også flink til å fortelle meg slike ting😊

Anonymkode: 85da5...790

Dette tror jeg er kjempeviktig å huske på for å beholde et godt forhold :)

Jeg har vært altfor lenge singel, fordi jeg ikke har møtt en mann på flere år som jeg tror jeg kan ha det omtrent slik du og HI og Hengebukksvinet beskriver. Men nå har jeg møtt en mann som jeg faktisk tror er i denne kategorien, en utrolig god mann som virkelig stiller opp for sine nære, en som tar ansvar, som ser de rundt seg. En veldig trygg mann, og samtidig en som får meg til å le og føle masse spenning for, en jeg kan snakke om alt med. Måtte det vare 😊

Anonymkode: 778d4...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Din tøysekopp - du må da ikke være her inne og faktisk være FORNØYD med en mann?!? 
 

Himmel, for noen svar over her - gjennomsyret av misunnelse.

Mannen din høres fantastisk ut - høres ut som min, og han er jeg både glad i og stolt av, jeg også! 
 

Og så er du helt sikkert ei bra kone, også 😊!

Anonymkode: f5057...8d0

Jeg har en sånn mann selv, men kan ikke skjønne hva interessen til masse ukjente og anonyme mennesker er for det..

Anonymkode: dfa8e...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en sånn mann selv, men kan ikke skjønne hva interessen til masse ukjente og anonyme mennesker er for det..

Anonymkode: dfa8e...3d1

Noen ser verdien av å spre glade nyheter, diskutere noe som er positivt, kanskje til og med vise andre at det er mulig å ha gode forhold.

Det er altfor mange som lever i elendige forhold som tror det er normalen. Det er veldig mye negative ting som diskuteres på forumet.

Positive temaer som His tråd trengs for å balansere alt det motsatte :)

Og til slutt - det at du ikke skjønner noe, det betyr ikke at andre ikke ser en verdi i det...

Anonymkode: 778d4...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en sånn mann selv, men kan ikke skjønne hva interessen til masse ukjente og anonyme mennesker er for det..

Anonymkode: dfa8e...3d1

Det er jo en liten motvekt til alle de som klager på mannen sin her inne, og de er det mange av. De ukjente og anonyme menneskene syns tydeligvis at det er fryktelig interessant å lese om og kommentere andres menn, så lenge det er negativt!

Endret av Hengebukksvinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så klart. La oss alle skrive om hvor mye vi setter pris på våre fantastiske menn, jevne menstruasjoner, faste eggløsninger, gode dusjer, ryddige hjem, snille barn og fine hager 😊 Det blir et interessant forum 😊 Særlig når man i tillegg skal skrive som anonyme 😂 Jeg er veldig glad for at mannen til anonym 5ac er så fantastisk 🥳

Anonymkode: dfa8e...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese et positivt innlegg. 

Det står tydelig i overskriften hva tråden handler om, så dere som klikker dere inn bare for å kritisere bør kanskje heller bestrebe å få et bedre forhold til deres egen mann. Snurpefitter er det ingen som gidder være hyggelige med. 

Anonymkode: 67d82...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...