Gå til innhold

Hjelp! Gave til 30-årig datter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenker det er fler her på den alderen. Hva hadde du satt pris på i gave fra pappa og stemor(er mannens datter dette)Hun har eget hus med samboer, ingen barn. Ikke spesielt god råd, men såpass at de har nok til å reise på langtur en gang i året. Hun er superflink til å være supersøster for våre 3 barn et par ganger i året pluss bursdagene deres. Har det pent hjemme interiørmessig, sin egen bestemte stil. Noen tips?

Anonymkode: b0cd1...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på velvære eller opplevelser!     F. eks. klatrepark.

Anonymkode: 3c12c...fbf

Skrevet

Jeg ville spurt henne om hva hun ønsker seg - folk er så forskjellige 😊 Kanskje det er en serie glass/kopper hun samler på eller noe hun savner i interiørsamlinga si. Om du vet hvor hun pleier å kjøpe interiør, så kanskje et gavekort der? Det spørsmålet går det jo an å flette inn i en setning om du skryter av hvor fint de har det 😄

Anonymkode: c6c7a...a1f

Skrevet

Jada....vi har spurt😊Hun sier vet ikke

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for penger. 🙂 Hadde også blitt glad for smykke, øredobber, armbånd. 🙂 

Anonymkode: 9402b...544

Skrevet

Penger, absolutt!

Anonymkode: 2c00c...3e3

Skrevet

Hvilken anledning og prisklasse?

Jeg ville satt pris på en kasse ferdig hamsede jordbær til å putte i fryseren.

Anonymkode: 7738d...5c2

Skrevet

Ville nok gitt visa gavekort, kiwi gavekort(det har jeg fått av foreldrene mine, ble veldig glad for det),eller kanskje velvære?:)

Anonymkode: e0823...63d

Skrevet

Jeg fikk smykke/arvet og penger:) 

Anonymkode: 009b8...5fc

Skrevet

Hva slags interesser har hun? Jeg fikk dykkekurs i 30-årsgave av mine foreldre. Søsteren min fikk en kitchenaid. Begge var strålende fornøyde😊

Anonymkode: 54330...34c

Skrevet

Jeg hadde gitt penger øremerket shopping/velvære kun til henne. 

Skrevet

Kunst, evt gavekort på det (siden du sier hun har sin bestemte stil). Jeg fikk det av tantene mine til min 30-årsdag ❤️

Anonymkode: 6e482...9a1

Skrevet

Jeg fikk cape til bunaden min på 30årsdagen. Ble superhappy!! 

Anonymkode: fa959...ddc

Skrevet

Bunadssølv, symaskin, gavekort på spa, teater, konsert eller en opplevelse, penger, hjemmestrikket genser. 

Skrevet

Takk for tips😊Tror vi ender opp med visa-gavekort😳Selv om jeg syns det er dørgende kjedelig😅

Skrevet

Jeg er 31, i fjor fikk jeg kaffemaskin å året før fikk jeg kjøkkenmaskin fra foreldrene mine 🙂, de er veldig snille å jeg synes det er utrolig flotte gaver. 

Anonymkode: 9a08a...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...