Gå til innhold

BH...store bryst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har store bryst. Bruker 95 E. Men finner ingen som ikke knager seg inn i skuldrene og gjør vondt.  Noen råd til gode bh?

Anonymkode: a6699...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på en skikkelig undertøysbutikk og få hjelp til å finne riktig størrelse. Jeg handler hos Netty, bruker stort sett bh’er fra Chantelle.

Anonymkode: 65c49...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun change og er veldig fornøyd. Har en annen størrelse enn Hi, da - 65H.

Anonymkode: d6bbc...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ned i omkrets og opp i cup, og finn en passform som passer deg! Vekten skal ikke ligge på skuldrene :) Ikke gå på Change, gå på en skikkelig undertøysbutikk og prøv deg frem. Eller prøv 1-2 str mindre rundt, og 2-3 str større cup :) Det kommer til å virke stramt og rart i starten, men når du finner riktig er det fantastisk!

Støtter tipset om Bravissimo, de kan gi råd online hvis du bor et sted uten en god butikk. 

Anonymkode: 30c37...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 90E, og kjøpte nylig bh-er på BonPrix. Veldig fornøyd med de! Billig var de også, 2-pk til under 200 kroner. 🙂 Verdt å sjekke ut. Ellers har jeg funnet gode bh-er på KappAhl. 

Anonymkode: 63293...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at den sitter helt inntil rundt - også foran, mellom brystene. Den skal ikke peke utover der. Utrolig mange som har feil bh.... Når man har riktig str kjennes det stramt før man blir vant til det. Jeg kjøpte denne nettopp og syns den var god, og skulderbpndene var brede og vatterte. Måtte gå opp en str rundt (bruker 85, måtte bytte til 90. https://www.ellos.no/glamorise/spile-bh-med-feste-foran/1027887-01

Ellers kjøper jeg ofte bh hos Evas underkläder. Lønner seg å kjøpe kvalitetsbher som koster ganske mye, og ALDRI gå på Change... 

Anonymkode: 6491f...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med change? Jeg har selv størrelse 75G bestiller fra utlandet som regel!

Anonymkode: 4d1b3...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 85D og sverger til Wacoal. Undertøyet er dyrt, men verdt pengene! 

Vanskelig å finne i butikk. Zalando fører merket på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvorfor dere sier ikke Change? Har gode erfaringer med de, og bhene deres er de eneste som funker for mine 75H. 

Anonymkode: 46c49...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer også på hvorfor dere sier ikke Change? Har gode erfaringer med de, og bhene deres er de eneste som funker for mine 75H. 

Anonymkode: 46c49...952

Change sine BH'er er rare i størrelsen, ofte stropper som gnager (ikke etter første gangs prøving fordi da kan den virke bra, men gjerne etter vask eller et par gangers bruk), spiler som går ut eller passform som blir rar etter bruk. Størrelsene er også mindre enn vanlige BH-størrelser innenfor de fleste merkene. Jeg brukte tidligere BH'er derfra før jeg visste at det fantes andre alternativer og det og i 4 ut av 4 butikker var det personell som ville ha meg inn i BH'er som overhodet ikke passet. Kun en dame på Vinterbro i sin tid visste hva hun egentlig snakket om slik at jeg fikk meg en bikini med en spesiell passform som passet. Setter ikke mine føtter i de butikkene da alle størrelsene nå er altfor små, men er rett og slett ikke imponert over kvalitet, passform, størrelser eller generell kompetanse på betjeningen.

Anonymkode: 22ec1...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker 90E, og kjøpte nylig bh-er på BonPrix. Veldig fornøyd med de! Billig var de også, 2-pk til under 200 kroner. 🙂 Verdt å sjekke ut. Ellers har jeg funnet gode bh-er på KappAhl. 

Anonymkode: 63293...85b

Har du link?

Anonymkode: a6699...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler også skikkelige undertøysbutikker, for eksempel Det lille Under på Paléet i Oslo. 

Anonymkode: fa33a...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du bruker for stor omkrets. BHen skal sitte stramt rundt ryggen. Gå heller ned en størrelse eller flere rundt ryggen og gå opp cupstørrelse. Kan anbefale å dra til en skikkelig undertøysforetning og bli målt. Jeg gikk fra 85D til 70F når jeg ble målt ordentlig. 

Anonymkode: 46f56...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med change, bruker 90E

Har tre bh'er derfra og de sitter bra og holder seg bra. Jeg vasker de i maskin og de holder vask etter vask. Den jeg har på meg akkurat nå er over et år gammel og vaskes sikkert 2-3 ganger i måneden. 

Anonymkode: dc869...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...