Gå til innhold

I dag har 13-åringen spilt i 9 timer🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spist frokost og middag. Ellers spilt.

Har regnet i absolutt hele dag. Ja, ja. Håndballtrening i går, morgen og fredag😀

Anonymkode: 0bbd9...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp slik er sommeren her også. Men innimellom er det besøk hos familien eller hytta.

Og straks skolestart. Er ikke stresset.

Anonymkode: 9fcaa...67a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp slik er sommeren her også. Men innimellom er det besøk hos familien eller hytta.

Og straks skolestart. Er ikke stresset.

Anonymkode: 9fcaa...67a

Jeg er overhodet ikke stresset. Spilt veldig lite i sommer. Vært på farten med venner hele sommeren. 
hi

Skrevet

Her også. Stort sett sosial på spill, ser jeg. Og så plutselig dro han ut på sykkel med noen. 

Anonymkode: 84021...3a0

Skrevet
On 8/5/2020 at 8:48 PM, Anonym bruker said:

Spist frokost og middag. Ellers spilt.

Har regnet i absolutt hele dag. Ja, ja. Håndballtrening i går, morgen og fredag😀

Ser ikke problemet, har ingen grenser nå, er sommerferie ennå og her har det også regnet i ett sett i en uke nå snart,men de er veldig flinke til og være ute når det er pent vær, de er 13 og 15

Anonymkode: ff457...3bb

Skrevet

For 200 år siden klaget de over at ungdom satt alt for mye inne og leste bøker. For 100 år siden klaget de over at ungdom satt alt for mye inne og lyttet til radio. For 50 år siden klaget de over at ungdom satt alt for mye inne og så på TV.

Jeg tror ikke det har eksistert noen tid da folk ikke har klaget og oiet seg over ungdommen, jeg.

Anonymkode: c263e...bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...