Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Det jeg vet så langt : Mandag : Laks og pasta og grønnsaker Tirsdag ? Onsdag : vet ikke ennå Torsdag : barnet spiser med faren , så da spiser jeg ute mest sannsynlig Fredag : Taco Lørdag : Vet ikke Søndag : Middag hos foreldrene mine Hvordan ser deres ut? Hvis dere ikke har kommet så langt, kan jeg gjerne se for denne uka Anonymkode: 78045...00b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Denne uken : lapskaus x2 taco pizza teriaki (skrives det slik?) tikamasala kjøttkaker, grønnsaker, poteter og surkål. Anonymkode: 4cb04...3a2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 - Fiskegrateng - Fiskekaker i brun saus - Lapskaus - Pannestekt torsk med bacon - Surdeigspizza - Søtpotetsuppe og pannekaker - Panert torsk med erter Anonymkode: 4c40f...48c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Denne uken så langt Gulrotsuppe med appelsin og chili Elgburger Sprøbakt fisk Baconsurret ytrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og grønnsaker Taco / Italiensk biffsalat (date night for oss voksne) sprøstekt kylling på japansk vis Anonymkode: 6a57e...ee3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Denne uken -Elgkarbonader -Kyllingfilet (på grillen) -Bakt potet med alt tilbehør så det blir en full middag -Meksikansk gryte -Pizza -Grillspyd med kylling -Pai Anonymkode: 9202a...25d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Jeg er avhengig av på løk for tiden, så middagene mine inneholder stekt løk nesten hver dag.. Mandag. Stekt egg, poteter, løk og bacon med grønnsaksblanding til Tirsdag stekt lyr med gulrot , potet og løksaus Onsdag Stekte karbonader med stekt løk, poteter og ertestuing Torsdag fiskepinner med poteter, stekt løk og raspet gulrot (barna spiser de i hot dog brød med ketchup) Fredag hjemmelaget aspargessuppe med hvitløksbrød til. Lørdag stekte /grillede koteletter med saus, poteter og rødbeter Søndag Nytrekt ørret med poteter, agurksalat, smeltet smør og rømme Anonymkode: 11102...076
skinnfilla Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 Denne uka har vært: spansk kyllinggryte,salat og baguetter krabbe, fisk og blåskjell med loff grillpølser og burgere har vært i båten😅 i morgen er det jobb igjen og eldste skal lage lasagne fredagen skal vi ha paella lørdag ønskes det pizza el søndag håper jeg på fisk, jeg skal jobbe , resten av gjengen her skal fiske😋
Musemor med tre søte små Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 Har ukeshandlet i dag, dette er menyen: Torsdag: Torsk med karri på bakte grønnsaker Fredag: Kamskjell med chorizo og blomkålpure Lørdag: Biff med pastinakkpure og arparges med parmesan Søndag: Kyllinglår med bondebønner og sopp Mandag: Woket strimlet svinekjøtt med sjalottløk, hvitløk, chilli, ingefær, kokosmelk og diverse grønnsaker Tirsdag: Fiskekaker med grønnsaker Onsdag: Blomkålgrateng med bacon
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 Denne uka; Man: stekt torsk med potet, gulerøtter og teriakysaus Tirs; kjøttkaker i brun saus, potet og ertestuing Ons; thai kyllinggryte og ris(glemte salaten) Tors: pannekaker og bacon Fre; hjemmelaget pizza(som hver fredag) Lør; lasagne med salat Søn pastasalat med litt kylling og egg. Neste uke; torskefileter, potet og grønnsaker Spagetti og kjøttdeig Snitzel og søtpotetchips Gryterett med salat og hvitløksbaguetter Pizza Taco Anonymkode: cd12d...e93
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Denne uka; Man: stekt torsk med potet, gulerøtter og teriakysaus Tirs; kjøttkaker i brun saus, potet og ertestuing Ons; thai kyllinggryte og ris(glemte salaten) Tors: pannekaker og bacon Fre; hjemmelaget pizza(som hver fredag) Lør; lasagne med salat Søn pastasalat med litt kylling og egg. Neste uke; torskefileter, potet og grønnsaker Spagetti og kjøttdeig Snitzel og søtpotetchips Spise ute på Lager 11 Pizza Taco Anonymkode: cd12d...e93 Anonymkode: cd12d...e93
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Her er ukesmenyen: Mandag: indisk korma vegetar med kikerter masse grønnsaker, naan og ris Tirsdag: fiskeboller i karrisaus med poteter, erter, brokkoli og blomkål Onsdag: vegetarlasagne med grønn salat Tirsdag: invitert på middag Fredag taco Lørdag: hjemmelaget pizza med sopp og blåmuggost og salat med grønt fra hagen Søndag: sei med karri - og fløtesaus (tror jeg) Anonymkode: 643db...0e0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 Mandag: Fiskekarbonader Tirsdag: Snitzler Onsdag: Lasagne Torsdag: Fiskepinner Fredag: Stekte kyllingbiter med bretagne- saus og ris Lørdag: Taco? Søndag: Svinekjøtt? Anonymkode: 7b005...a9d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #13 Skrevet 5. august 2020 Vi prøver å følelse litt mer om dagen, så er oppe i 4 vegetar, 2 fisk og 1 kjøtt Man: kyllingwok Tir: laks og couscous m gr. saker ons: pasta m tomatsaus m linser og spinat tor: middelhavspai m salat fre: hvit fisk, currysaus og ris m salat lør: vegetarpizza søn: falafel m tzatziki og grønt i pita Anonymkode: 03c68...eec
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi prøver å følelse litt mer om dagen, så er oppe i 4 vegetar, 2 fisk og 1 kjøtt Man: kyllingwok Tir: laks og couscous m gr. saker ons: pasta m tomatsaus m linser og spinat tor: middelhavspai m salat fre: hvit fisk, currysaus og ris m salat lør: vegetarpizza søn: falafel m tzatziki og grønt i pita Anonymkode: 03c68...eec * flekse Anonymkode: 03c68...eec
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #15 Skrevet 6. august 2020 Takk for dere deler Masse godt her, så da har jeg litt insprisjon til ukene fremover Blir ofte mye av det samme,men vil prøve og ha mer variert fremover Anonymkode: 78045...00b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #16 Skrevet 6. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er ukesmenyen: Mandag: indisk korma vegetar med kikerter masse grønnsaker, naan og ris Tirsdag: fiskeboller i karrisaus med poteter, erter, brokkoli og blomkål Onsdag: vegetarlasagne med grønn salat Tirsdag: invitert på middag Fredag taco Lørdag: hjemmelaget pizza med sopp og blåmuggost og salat med grønt fra hagen Søndag: sei med karri - og fløtesaus (tror jeg) Anonymkode: 643db...0e0 Kan jeg få flytte hjem til deg? 🤩 Jobber iherdig med å spise mer fisk og vegetar, men både gubbe og barn blir grinete. Anonymkode: 4c40f...48c
Kortslutning Skrevet 6. august 2020 #17 Skrevet 6. august 2020 Denne uka: mandag - skinkeform: Stekt løk og paprika sammen med brokkoli og skinke i en form. Har på en blanding av krydder, melk, egg og topper formen med revet ost. tirsdag - Bali kyllinggryte med salat og brød onsdag - Hvitløkspanert fisk med potet og gulrot torsdag- kjøttboller i brunsaus, makaronistuing, potet, brokkoli, gulrot fredag- taco for første gang på maaange mnd lørdag - barna er med å lager hjemmelaget pizza Søndag - Laks med poteter, agurk og flatbrød
Musemor med tre søte små Skrevet 6. august 2020 #18 Skrevet 6. august 2020 9 minutter siden, Kortslutning skrev: Denne uka: mandag - skinkeform: Stekt løk og paprika sammen med brokkoli og skinke i en form. Har på en blanding av krydder, melk, egg og topper formen med revet ost. tirsdag - Bali kyllinggryte med salat og brød onsdag - Hvitløkspanert fisk med potet og gulrot torsdag- kjøttboller i brunsaus, makaronistuing, potet, brokkoli, gulrot fredag- taco for første gang på maaange mnd lørdag - barna er med å lager hjemmelaget pizza Søndag - Laks med poteter, agurk og flatbrød Har du oppskrift på den hvitløkspanerte fisken?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #19 Skrevet 6. august 2020 Denne uka har vært litt retro-inspirert. Fikk plutselig lyst på det etter sommer med mye grill, salater og "asiatiske" smaker. Mandag: Fiskekaker med potetmos og rester av helgens grønnsaker Tirsdag: Kålruletter Onsdag: Pølse i brød.. (plutselig ble det litt for travelt) Torsdag: Fiskegrateng med revne gulrøtter og poteter. Fredag: Kyllingsalat med risnudler og asiatiske smaker. (Klarer oss ikke helt uten) Lørdag: Ternteskjell med fiskepudding og grønnsaker. Søndag: Kjøttkaker med kålstuing Anonymkode: d8782...0a3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #20 Skrevet 6. august 2020 Denne uke mandag og tirsdag blomkål og brokkolisuppe onsdag bachalao torsdag kokt torsk med poteter, gulrøtter og flatbrød fredag fiskesuppe lørdag pizza muligens søndag aner ikke enda Anonymkode: 84964...fda
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #21 Skrevet 6. august 2020 Mye godt her masse nye ideer for ukene fremover Anonymkode: 78045...00b
Kortslutning Skrevet 7. august 2020 #22 Skrevet 7. august 2020 22 timer siden, Musemor med tre søte små skrev: Har du oppskrift på den hvitløkspanerte fisken? Måtte du spørre?? 🙈 Oppskriften er: to pakker til 50 kr på Rema 1000🙈 Var nok til 5 personer👍
Musemor med tre søte små Skrevet 7. august 2020 #23 Skrevet 7. august 2020 10 minutter siden, Kortslutning skrev: Måtte du spørre?? 🙈 Oppskriften er: to pakker til 50 kr på Rema 1000🙈 Var nok til 5 personer👍 Aha. Da vet jeg hvem du snakker om, de er gode de der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå