Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Hva er egentlig retningslinjene angående hjemmefest nå? Skal ha vinkveld hos meg med 4 veninner, vi tenker synge karaoke osv. Blir å sitte i samme sofa osv, men ingen klemming og nærkontakt. Er også invitert i en bursdag på lørdag der det blir betydelig flere folk. Vil politiet komme å avslutte festen om det blir for mange? Tenker kanskje jeg bør la være å dra i denne bursdagen, virker jo som smitten er på tur tilbake. Noen som vet hvor man finner info om dette, evt kan skrive retningslinjene på dette? Anonymkode: 773a2...dc5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Det er fremdeles 20 stk på private arrangementer https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/koronavirus/arrangementer-gruppestorrelse-og-avstand#private-sammenkomster-bor-folge-reglene-for-antall-deltakere-og-avstand Anonymkode: a42dd...2f0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Ok, takk for svar HI Anonymkode: 773a2...dc5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Vi var 6 stk på min bursdag. Sang og danset og hadde det gøy 😊 Anonymkode: 73562...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå