Gå til innhold

Har du fine pupper?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Fikk plutselig store pupper som ungdom, gikk fra ingenting til gigantisk på no time så de har alltid hengt og vært stygge. Aldri hatt typisk «perfekte tenåringspupper».

Anonymkode: 75abf...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 38 år og to barn, men de er fortsatt veldig fine og jeg har vel en liten D-cup nå.

Første gangen jeg hadde sex med kjæresten min (som absolutt ikke er en type som er opptatt av sånt) sa han; jeg må bare si det, du har utrolig fine pupper. 
 

Anonymkode: 09c60...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er små men usedvanlig pene. Hehehe. Skulle gjerne hatt litt større, men med akkurat samme fasong.

Anonymkode: d37d9...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Men...
Nå har jeg litt silikon i de. Ikke mye, lang under snittet, men har liksom tatt de tilbake til pre-kids.

Men de har i grunn alltid vært fine. De ble bare litt tomme etterhvert.

Anonymkode: 5fa23...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alltid hatt store hengete pupper som peker rett ned. Fikk innvilget brystreduksjon når jeg var ferdig med barn, ( trodde jeg) 

tok brystreduksjon etter mitt 2 barn for 11 år siden, og vipps; fått 2 barn til på prevensjon etter nr 2 og puppene er like store som de var før brystreduksjonen. Misunner alle med små bryster. Føler de er et mareritt! Nå er jeg sterilisert så vurderer å spare til brystreduksjon selv. 

Anonymkode: 6781a...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig løftet dem, så de er store og trillrunde. Veldig pene 🥰

Anonymkode: e43c5...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😃. 65E . Født og ammet to barn. 42 år og faktisk finere enn før barn for de ble større. Henger ikke og kan la vær bruke bh men bruker det selvfølgelig.  Er jo andre forandringer på kroppen som viser jeg har vært gravid og er 40+ men akuratt puppene synes jeg er veldig veldig fine !

Anonymkode: debec...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fantastiske pupper før jeg fikk barn. Som spretne ferskener. Nå er de litt for store for min smak (70EE).

Anonymkode: a93d9...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er verken eller. Bruker 80 E. De henger litt og har litt for store brystvorter til at jeg er helt fornøyd, men det er ikke helt tomme skinn der brystvortene peker nedover heller. De ser veldig fine ut med helt vanlig BH på, da. 

Anonymkode: 332bd...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Stryker på penal ehhh, mente blyanttesten, men er fornøyd :)

Haha 😂 Hos meg er stikkordet hadde...for 20 år siden 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes at jeg har fine pupper. De ser ikke ut som puppene til ei på 19, men så er jeg ikke 19 heller, så det er helt i orden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har vekten svinget veldig flere ganger og de blir tomme når jeg er normalvektig. Men så gikk jeg opp igjen og de fyltes opp og er ikke akkurat superfin, men kler av meg foran kjæresten uten å mukke. Kunne tenkt meg et løft, men sliter med at man mister følelsen i vortene etterpå, så vil ikke. Under sexen med kjæresten pirrer han vortene mine veldig og den nytelsen elsker jeg. 

Anonymkode: 9b9ff...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil ikke påstå det, men mannen elsker dem. Dessuten har de gjort jobben sin med 6 barn, så jeg er fornøyd.

Anonymkode: 9a34f...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos meg har vekten svinget veldig flere ganger og de blir tomme når jeg er normalvektig. Men så gikk jeg opp igjen og de fyltes opp og er ikke akkurat superfin, men kler av meg foran kjæresten uten å mukke. Kunne tenkt meg et løft, men sliter med at man mister følelsen i vortene etterpå, så vil ikke. Under sexen med kjæresten pirrer han vortene mine veldig og den nytelsen elsker jeg. 

Anonymkode: 9b9ff...58f

Jeg har tatt løft, og har ikke mistet følelsen i brystvortene. Tvert imot! Men man er jo ikke garantert noe, da.

Anonymkode: e43c5...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er pene å se på. Runde og med brystvorten rett frem. Ikke hengepupper.

Men de er litt for store synes jeg, nettere med små pupper. 

Anonymkode: faa4e...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig fornøyd. Var helt totalt flat etter 3 barn, følte meg som en gutt. Nå har jeg løft og silikon og det føles bra!!! Puppene passer min kropp, ingen som har fått med seg at jeg har gjort noe, utenom de nærmeste som jeg informerte. Føles godt å kunne være feminin. Men har mistet følelsen i brystvortene da, slik som noen andre spurte om. 

Anonymkode: 33a83...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. De ble store etter tre barn. 75H. Vurderer brystreduksjon, men er redd for stygge arr. Hvordan blir de egentlig etterpå? For de opererer jo bort nippelen for så å sette den på plass på et nytt sted? Eller?

Anonymkode: fcf4d...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid hørt fra menn at de er ‘perfekte’. Gikk opp til E etter tre barn. Men nå som jeg begynte å trene styrke har de blitt mindre og fastere. Synes alltid det er finere med små pupper. 

Anonymkode: 321e3...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...