Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Jeg datet en mann en stund i vinter/vår og så kom det etterhvert frem at han holdt på med ei annen også, så da var det selvsagt over og ut fra min side. For et par uker siden tok han kontakt og skrev at han savnet kosen vi hadde og om jeg ville treffe ham igjen for sex 🙄. Jeg svarte at det toget hadde gått for lenge siden. Så ser jeg på Facebook kun et par dager etterpå at han er på ferie med hun andre dama og at det nå tydeligvis er offisielt mellom dem (treffer familien hans, parbilder etc) . Koselig for dem det, men det gjorde at jeg føler meg skikkelig tråkket på av ham... hadde han tenkt at det skulle være greit for meg at vi hadde litt sex og så reiser han på kjæresteferie? At sviket han hadde mot meg i vår blir ennå større av dette at han tror han kan behandle meg som en bruk- og kastgjenstand. Jeg er dårlig på å si fra når jeg føler meg dårlig behandlet, men nå kjenner jeg virkelig på at jeg vil sende ham en melding og fortelle hva jeg synes om oppførselen hans og hvordan det har påvirket mitt selvbilde negativt. Er det greit å gjøre selv om det har gått et par uker? Eller burde jeg la være å si noe? Vi er godt voksne begge to selv om det kanskje ikke virker sånn på historien... Anonymkode: 8cafd...069
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Jeg skjønner godt at du er sur og skuffet, men la det gå. Vær i stedet takknemlig for at du hadde selvrespekt nok til å si nei sist, behold troen på deg selv og avskriv ham. Og husk at han spurte deg om sex, ikke om dere skulle begynne å date igjen eller være kjærester. Han spurte (det er lov), du sa nei (det er også lov) og nå er han sammen med en annen. Gå videre, han er ikke verdt mer engasjement fra din side. Anonymkode: e6c7d...d2d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Send heller dama hans en screenshot.... Anonymkode: a3773...590
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Si heller ifra til dama. Slik att hun slipper og bruke mer tid på drittsekken også. Anonymkode: 58531...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå