Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Jeg lever i et forhold som er mer et partnerskap. Og jeg savner følelser.. både fra egen og hans side. Dette er ikke noe som kommer tilbake i vårt forhold, dette med å finne tilbake følelsene osv. det er like sannsynlig som om gode venner skulle få plutselige følelser for hverandre (ja, det skjer jo det også da men..j De ulykkelige følelsene ligger i at jeg vil dele livet med mannen og barna. Det er et fint samspill vi har. Samtidig holder jeg ikke ut å ikke føle noe.. Så uansett hva jeg velger å gjøre så blir det et stort savn. Det er lenge siden vi har hatt sex - så det aspektet ved livet er borte. Vi har tidligere forsøkt å gjenopplive sexlivet - men det har endt med En ren øvelse for å dekke de verste behovene.. det gir ikke mer nærhet Måtte bare lufte ut et sted.. Anonymkode: 0cb9a...ee4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Først f fremst: en veldig god klem til deg ❤️! Så noen tanker fra meg: Har dere noensinne hatt romantiske følelser for hverandre, eller var dette et «partnerskap» helt fra starten? Hvor store er barna? Kunne det hjelpe på å dra bort bare dere to, feks, og bare være sammen uten innblanding fra noen andre? Kan dere finne noen prosjekter sammen ellers, noe som bare er deres? Har dere noen felles interesser utenom barna som det hadde gått an å dyrke på noe vis? Ellers: Jeg forstår så godt følelsen av å ønske noe mer, men samtidig tenker jeg at det ikke nødvendigvis er noe galt i å være sammen med en «god venn». Mange andre verre alternativer 😊! Samtidig tror jeg også at man kan få tilbake følelser, men at det nok krever en god innsats fra begge sin side. Er mannen din innstilt på dette, har dere snakket om situasjonen? Har dere prøvd parterapi, ev. sexolog? Kunne kanskje ha vært en mulighet? Masse lykke til ❤️! Anonymkode: cd1df...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå