Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Hei, jeg har akkurat kommet over på AAP. Jeg har også vært utsatt for en ulykke. Får derfor en mindre erstatning etter dette. Kan jeg ha de på min egen konto uten at det blir sett på som penger som skal gå til vanlig bruk? Dette er jo penger jeg skal bruke på fysioterapi, psykolog osv. Og dette koster! Jeg fikk beskjed om at jeg må forvente å søke supplerende sosial på AAP, pga lav lønn før. Har stått på minste sosial og de trodde min AAP ville bli enda mindre enn minste sosial? Forvirret. Men han ikke fått første utbetaling på AAP ennå. Anonymkode: cdb4c...9ea
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Hvor gammel er du? Minstesatsen på aap skiller mellom over og under 25 år. Er du over 25 år er minsteytelsen 2G, men er du under 25 år får du bare 2/3 av 2G. Jeg vet ikke hva satsene på sosial er, men du kan jo sammenligne når du vet hva minstesatsen på aap er. Grunnbeløpet er 8322 kr i måneden, så du vil få 2 x det pluss litt barnetillegg. Minus skatt da. https://www.nav.no/no/person/arbeid/arbeidsavklaringspenger/arbeidsavklaringspenger-aap/beregning-av-arbeidsavklaringspenger-aap Anonymkode: 0312f...a0c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er du? Minstesatsen på aap skiller mellom over og under 25 år. Er du over 25 år er minsteytelsen 2G, men er du under 25 år får du bare 2/3 av 2G. Jeg vet ikke hva satsene på sosial er, men du kan jo sammenligne når du vet hva minstesatsen på aap er. Grunnbeløpet er 8322 kr i måneden, så du vil få 2 x det pluss litt barnetillegg. Minus skatt da. https://www.nav.no/no/person/arbeid/arbeidsavklaringspenger/arbeidsavklaringspenger-aap/beregning-av-arbeidsavklaringspenger-aap Anonymkode: 0312f...a0c Tusen takk for svar! Jeg er over 25 år. Så da vil jeg få 8322 x 2= 16 644,- pr mnd pluss barnetillegg? Hvor mye er det på når jeg har 4 barn? Pluss barnetrygden og barnebidrag? - siden jeg har det nå? Hi Anonymkode: cdb4c...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå