Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Har aldri slitt med dette før nå i 2020. greia er at jeg får mensen 4-5 dager. For så at det stopper helt brått. Etter 2 dager ish kommer det tilbake igjen. Da mer brunlig, men fortsatt... denne mnd her var mensen over 1.08. Idag (!!!) kom det tilbake igjen. Etter null i mellomtiden. dette er skikkelig frustrerende for man blir jo liksom aldri ferdig! jeg har som sagt aldri opplevd dette før nå disse mnd.. noen som har vært borti det samme? ps... typisk at dette skjer før en romantisk langhelg med kjæresten og barnefri 🥺 Anonymkode: f44d9...0cd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Hvor gammel er du? Anonymkode: 22167...21a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Jeg er over 30 om det skulle ha noe å si. Anonymkode: f44d9...0cd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Jeg har det også sånn, har vært sånn siden jeg fikk mitt siste barn for 5 år siden. Skikkelig irriterende, for som du sier, så blir man liksom aldri ferdig. Kan også finne på å spotte noen dager før det begynner skikkelig. Er 46 år, så mulig det henger sammen med en begynnende overgangsalder. Anonymkode: eaf59...815
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det også sånn, har vært sånn siden jeg fikk mitt siste barn for 5 år siden. Skikkelig irriterende, for som du sier, så blir man liksom aldri ferdig. Kan også finne på å spotte noen dager før det begynner skikkelig. Er 46 år, så mulig det henger sammen med en begynnende overgangsalder. Anonymkode: eaf59...815 Takk for svar. Ja det er veldig frustrerende, for man vet aldri når det tar slutt! Utrolig kjedelig om det skulle være en begynnende overgangsalder 😖 ble slik etter mitt siste barn også. Jeg prøvde p piller kun i håper om at det endret mønster, uten hell. Anonymkode: f44d9...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå