Gå til innhold

Ekser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en ny mann. Han var da i et forhold. Jeg visste ikke at han var i et forhold da jeg møtte han på tinder. Det kom frem senere! Jeg sa klart ifra at jeg er ikke noens elsker eller nummer 2. Da gikk det en dag også gjorde han det slutt med dama si. 

2 dager etterpå skulle vi innom hans leilighet for han skulle hente noe, det viste seg at hun var hjemme. Jeg sa selvfølgelig at da blir jeg i bilen. Plutselig kommer han ut igjen og sier at eksen hans, som det hadde vært slutt med i 2 dager ville møte meg.

Jeg kjente jeg fikk panikk og tenkte bare at nei, ikke søren. Men siden det var hun som ville møte meg så tenkte jeg at jaja, jeg skylder henne vel såpass. 

Men det jeg ble så overraska over var hvor utrolig hyggelig hun var. Hun sa at jeg ikke trengte å ha dårlig samvittighet for å ha stjålet kjæresten hennes for det var 100% hans valg. Så dro vi. Da ringte hun plutselig og ba om å snakke med meg, og jeg kjente hjertet begynte å slå veldig fort. 

Men det hun ville si var at jeg ikke skulle bry meg om hvis noen sa noe stygt eller hadde en lite hyggelig mening. Hun sa hun håpa at jeg og eksen hennes fikk det fint sammen. Jeg er bare så overveldet at hun reagerte sånn, og nå har jeg enda mer dårlig samvittighet for hun virker som et så fantastisk menneske. 

Er dette vanlig? 

Anonymkode: 3e572...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en morsom novelle du har skrevet...

Og så er ikke "ekser" en samfunnsklasse eller folkegruppe som har noe spesielt til felles.

Anonymkode: cece0...048

Skrevet
På 5.8.2020 den 3.42, Anonym bruker skrev:

Jeg møtte en ny mann. Han var da i et forhold. Jeg visste ikke at han var i et forhold da jeg møtte han på tinder. Det kom frem senere! Jeg sa klart ifra at jeg er ikke noens elsker eller nummer 2. Da gikk det en dag også gjorde han det slutt med dama si. 

2 dager etterpå skulle vi innom hans leilighet for han skulle hente noe, det viste seg at hun var hjemme. Jeg sa selvfølgelig at da blir jeg i bilen. Plutselig kommer han ut igjen og sier at eksen hans, som det hadde vært slutt med i 2 dager ville møte meg.

Jeg kjente jeg fikk panikk og tenkte bare at nei, ikke søren. Men siden det var hun som ville møte meg så tenkte jeg at jaja, jeg skylder henne vel såpass. 

Men det jeg ble så overraska over var hvor utrolig hyggelig hun var. Hun sa at jeg ikke trengte å ha dårlig samvittighet for å ha stjålet kjæresten hennes for det var 100% hans valg. Så dro vi. Da ringte hun plutselig og ba om å snakke med meg, og jeg kjente hjertet begynte å slå veldig fort. 

Men det hun ville si var at jeg ikke skulle bry meg om hvis noen sa noe stygt eller hadde en lite hyggelig mening. Hun sa hun håpa at jeg og eksen hennes fikk det fint sammen. Jeg er bare så overveldet at hun reagerte sånn, og nå har jeg enda mer dårlig samvittighet for hun virker som et så fantastisk menneske. 

Er dette vanlig? 

Anonymkode: 3e572...562

Tenker hun var glad hun var kvitt han. Blir som å gi en god referanse til ny arbeidsgiver når du prøver å bli kvitt en dårlig arbeidstaker .

Anonymkode: 43b80...a6e

Skrevet

Tenker det samme, denne dama er glad hun er kvitt han og gjør alt hun kan for at du skal holde på han lenge nok til av hun slipper ut av klørne hans. 

Det hadde skremt meg mer enn det hadde gjort meg glad 

Anonymkode: 66c95...cd0

Skrevet

Hvis dette stemmer tenker jeg det er flere muligheter.

De kan begge ha visst at forholdet egentlig var slutt og enten var enige om at de skulle gå fra hverandre, eller ventet på at en av dem skulle ta initiativet til et brudd.

Eller det kan være ting som gjør at denne dama er veldig glad for å være kvitt ham, noe som er uforenelig med å ha et godt forhold til ham.

Men det kan også være et forsøk på omvendt psykologi fra hennes side, i et forsøk på å få ham tilbake.

Det at du må spørre her inne ser jeg også på som et dårlig tegn, HI, og trolig er det det magefølelsen din også forsøker å fortelle deg.

For faktum er at dette er en mann som ikke er ærlig, men som holdt deg for narr, latet som om han var singel før han faktisk var det. Det tyder på en mann som lyver, og også en mann som ikke tør være alene, men som ville sikre seg en annen dame før han ev. gjorde det slutt med forrige.

Ikke en mann jeg hadde gått videre med.

Håper han og eksen ikke har barn sammen?

Anonymkode: d2118...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...