Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg er i førtiårene og har alltid vært svært opptatt av rock. Lever et skikkelig A4 liv og er nok ganske kjedelig vil mange si. Likevel har jeg en voldsom fascinasjon for rockemusikere og historien deres. Hører på musikk så snart jeg kan og drømmer meg bort. Er i full jobb og har det travelt med mann og to barn, men musikkgleden overskygger alt. Føler det bare sterkere og sterkere.. noen som har det slikt? Anonymkode: ef882...181
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i førtiårene og har alltid vært svært opptatt av rock. Lever et skikkelig A4 liv og er nok ganske kjedelig vil mange si. Likevel har jeg en voldsom fascinasjon for rockemusikere og historien deres. Hører på musikk så snart jeg kan og drømmer meg bort. Er i full jobb og har det travelt med mann og to barn, men musikkgleden overskygger alt. Føler det bare sterkere og sterkere.. noen som har det slikt? Anonymkode: ef882...181 Jeg tok konsekvensen av min kjærlighet til musikken og ble musiker. Gå i gang med å øve! Anonymkode: 4d461...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå