Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Samboer sier at jeg kan få lov å ta puppeoperasjon hvis jeg vil... Anonymkode: 99157...2bc
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Hva ønsker du selv? Har du sagt du vil opereres bør du kanskje bli glad for støtten. Er du fornøyd med puppene dine hvor du aldri har snakket om operasjon, da bør du bli jævlig forbanna . Anonymkode: f6364...5ef
amandine Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, prekæs skrev: Får lov? Hadde mannen sagt til meg at jeg kunne få lov til å fikse krydderhylla hadde jeg tenkt at han hadde oksygenmangel i hjernen. Få lov???
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Har du spurt om lov? Veldig merkelig å spørre om lov, og enda merkeligere å si du får lov om du ikke har spurt... Anonymkode: 15ae4...c60
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du spurt om lov? Veldig merkelig å spørre om lov, og enda merkeligere å si du får lov om du ikke har spurt... Anonymkode: 15ae4...c60 Litt merkelig å spørre om lov, kanskje, men hos oss bestemmer vi sammen når vi gjør store «investeringer». Hvis hun ikke har spurt om lov er det mer enn merkelig. Anonymkode: ff8fb...05a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Litt merkelig å spørre om lov, kanskje, men hos oss bestemmer vi sammen når vi gjør store «investeringer». Hvis hun ikke har spurt om lov er det mer enn merkelig. Anonymkode: ff8fb...05a Joda, men en puppejobb må gjerne spares litt til, og da sparer man sine egne lommepenger. Så kan mannen være enig i å spytte i litt fra felles midler om han er enig i "investeringen", men å spørre om lov er litt spesielt altså. Anonymkode: 15ae4...c60
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Har du spurt om lov til å bruke av felleskassen til det og han sier ok så er vel det greit? Eller skal du bli krenket fordi han ikke forsøker å snakke deg ifra det? Anonymkode: 50cba...1be
*Miss Marple* Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Så du får lov til å skjære i kroppen din? Det var mannen sin det.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 Du får gi han lov å ta en penis-forstørrelse da 😁 Anonymkode: 87ec7...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Hi her. Har ikke spurt om lov! Anonymkode: 99157...2bc
frk Nilsen Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 (endret) 1 time siden, amandine skrev: Hadde mannen sagt til meg at jeg kunne få lov til å fikse krydderhylla hadde jeg tenkt at han hadde oksygenmangel i hjernen. Få lov??? ...den krydderhylla skulle han fått lov til holdt seg langt unna i lang lang tid! Endret 4. august 2020 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Har ikke spurt om lov! Anonymkode: 99157...2bc Mannen din som har spurt om råd på kg? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1396427-hvordan-ymte-frempå-om-nye-pupper-til-dama/#comments Hadde mannen kommet og sagt noe slikt så hadde jeg mest trolig mistet respekten for ham, og tenningen hadde han sikret var umulig å restarte. Så det hadde nok blitt begynnelsen på slutten, tenker jeg. For holdningene og verdiene hans ville da ikke vært forenelige med mine. Anonymkode: 8573a...92b
Elizabeth Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 3 timer siden, amandine skrev: Hadde mannen sagt til meg at jeg kunne få lov til å fikse krydderhylla hadde jeg tenkt at han hadde oksygenmangel i hjernen. Få lov??? 😂
Elizabeth Skrevet 5. august 2020 #17 Skrevet 5. august 2020 Hvordan er puppene dine da, hi? Vil du operere de? Er det snakkom reduksjon eller å øke størrelsen?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #18 Skrevet 5. august 2020 59 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Hvordan er puppene dine da, hi? Vil du operere de? Er det snakkom reduksjon eller å øke størrelsen? Er ikke det ett fett hvordan puppene hennes ser ut? Anonymkode: 40321...b51
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke det ett fett hvordan puppene hennes ser ut? Anonymkode: 40321...b51 Det har litt å si om hi har klaget på puppene sine. Ellers ville ikke det vært noe jeg hadde blitt sur for tror jeg. Konteksten har jo litt å si, men i de fleste tilfeller ville jeg tolket det omtrent som "jeg vil egentlig ha puppene dine som de er, men jeg skal ikke motarbeide deg hvis du vilvgjøre noe med dem" eller "jeg skulle egentlig ønske puppene dine var mindre/større/fastere, men du bestemmer om du vil gjøre noe med dem". Anonymkode: b24d3...53d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #20 Skrevet 5. august 2020 Om du har sagt Jeg vil operere puppene Jeg hater puppene mine Du får ikke lov til å se meg uten bh Osv Bli glad. Om du har sagt: Jeg vil operere Jeg kunne ønske vi hadde penger til å operere Jeg skal spare til operasjon Bli overrassket Om du aldri har nevnt noe om det, bli sur. Anonymkode: 91683...c9a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #21 Skrevet 5. august 2020 Virker ikke som hi er her for å svare... Anonymkode: b614e...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå